De standaard BCPD met rode plaat is ook “Oxblood”. Eventueel verschil is slechts ogenschijnlijk, mogelijk door toevoeging van brons-accenten op de FW-special. De standaard rode BCPD blijft mijn voorkeur houden, zeker op de stalen band.
Ik geloof je graag, op de foto is de fratello versie wat dieper, maar kan door het brons komen. Ik hou het gewoon bij mijn blauwe (voorlopig…)
Oris heeft volgens mij z’n marketing uitgebreid.
Kreeg net op Youtube voor een filmpje een Oris Aquis cal. 400 reclame. Toch wel opvallend, je ziet weinig horloge reclames!
Ik was erg benieuwd naar die limited edition, maar het is niet helemaal mijn kleur denk ik. Wellicht nog even op me in laten werken. Model is verder prima.
Meer als dit heb je eigenlijk niet nodig, de maat is prima hij is perfect dun liggend op de pols en voelt solide aan kwa kwaliteit, en belangrijker nog een prachtig model ook de prijsklasse past bij het geheel. Een rolex zou voor mij niet lekker voelen aangezien ik het geld niet binnenhaal wat bij dat plaatje zou passen.
Klopt helemaal
Tophorloge! Alleen nog even afleren om foto’s te maken tijdens het rijden…
En daar heb je gelijk in
Bedankt voor je enthousiasme en je kritische blik
De ratelband ziet er misschien wat gammel uit, maar op de pols vind ik 'm er echt goed op staan. Ik heb na je commentaar wel weer een paar keer een leren bandje op de Art Blakey gezet en dat staat 'm inderdaad heel goed. De originele band vind ik nog steeds de minste, die is zo glad en dressy.
enfin, dank voor je aanmoedigingen om weer 's wat banden te wisselen
Die laatste vind ik de meest geslaagde combinatie! Mooi horloge toch deze
Ik heb de Blakey ook op de pols gehad, beviel erg goed. Vind achterkant ook erg geslaagd, mooie klok.
Oké niet de meest betrouwbare manier op de afwijking van het uurwerk vast te stellen maar bij gebrek aan beter doe ik het via een app. Na 24 uur verbaasde de 65 me toch, in positieve zin dan:
Toch maar eens langer aaneengesloten dragen om te kijken of er dan wel afwijking te zien is.