Wat een mooi :black_large_square: schitterende Oris
Staat je goed!
Thanks. Je moet er wel schattige polsjes maatje 20cm voor hebben . De gemiddelde polsmaat op hf kan dit niet dragen…
Klopt! Haha. Alleen de echte bazen kunnen dit handlen
Indeed
Prachtige uitvoering van de 65 is dit
Iemand nog interesse in een zwarte rubberen Aquis band + verstelbare gesp? Oude model (dus de brede band), met wat krasjes op de sluiting. Heb er zelf niks mee, nooit gedragen en ga dat dus ook nooit doen Dacht eerst ach…ik bewaar hem want je weet nooit. Jawel, ik weet het wel
doeidoei.
Voordat ik een heel verkooptopic aan ga maken, eerst even hier peilen onder de Oristi
bij nader inzien : een hoop krasjes
Wat een prachtige kleur is dit toch!
Bandje wisselen zonder banden tool. Ik heb de nieuwe rubber band er nu ook bij. Blijft een geniaal horloge. Maar wat is die rubber band lang zeg!
Overigens snap ik er geen reet van dat nog niemand hier overstag is & er nog geen 2e Calibre 400 rond slingert hier.
Zijn er forumleden met een eerste generatie Aquis? (2011)
Zit de tri-wing schroevendraaier er ook bij? Ik moet echt zo’n ding hebben, maar ze zijn zo duur
Nope, geen schroevendraaier
Voor deze band heb je, als het goed is, geen tri-wing nodig. Het vorige model maakt gebruik van een ‘normale’ schroef.
De tri-wing is met het laatste model gekomen.
Helaas… dan maar een gezocht topic openen. Ik weiger gewoon €40 te betalen voor een schroevendraaiertje €25 is prima, maar €40