ORIS Only - deel 3

21 likes

Wat een mooi :cat2:‍:black_large_square: schitterende Oris

1 like

9 likes

Mijn Aquis, overgenomen van @Ady. Echt een super comfortabel horloge!

13 likes

Staat je goed!

1 like

Thanks. Je moet er wel schattige polsjes maatje 20cm voor hebben :joy:. De gemiddelde polsmaat op hf kan dit niet dragen…

1 like

Klopt! Haha. Alleen de echte bazen kunnen dit handlen :wink:

3 likes

Indeed :sunglasses:

2 likes

Prachtige uitvoering van de 65 is dit :star_struck:

1 like

20 likes

Iemand nog interesse in een zwarte rubberen Aquis band + verstelbare gesp? Oude model (dus de brede band), met wat krasjes op de sluiting. Heb er zelf niks mee, nooit gedragen en ga dat dus ook nooit doen :smile: Dacht eerst ach…ik bewaar hem want je weet nooit. Jawel, ik weet het wel :wave:t5: doeidoei.

Voordat ik een heel verkooptopic aan ga maken, eerst even hier peilen onder de Oristi :sunglasses:

3 likes

:face_with_monocle: bij nader inzien : een hoop krasjes :grimacing:

3 likes

Wat een prachtige kleur is dit toch!

2 likes

Bandje wisselen zonder banden tool. Ik heb de nieuwe rubber band er nu ook bij. :grin: Blijft een geniaal horloge. Maar wat is die rubber band lang zeg!

Overigens snap ik er geen reet van dat nog niemand hier overstag is & er nog geen 2e Calibre 400 rond slingert hier.

22 likes

En formaat is toch ook prima. :thinking:
Zeker op rubber oogt ie nog wat kleiner.

13 likes

Zijn er forumleden met een eerste generatie Aquis? (2011)

Zit de tri-wing schroevendraaier er ook bij? Ik moet echt zo’n ding hebben, maar ze zijn zo duur :sweat_smile:

1 like

Nope, geen schroevendraaier :grin:

1 like

Voor deze band heb je, als het goed is, geen tri-wing nodig. Het vorige model maakt gebruik van een ‘normale’ schroef.
De tri-wing is met het laatste model gekomen.

@FransT

3 likes

Helaas… dan maar een gezocht topic openen. Ik weiger gewoon €40 te betalen voor een schroevendraaiertje :sweat_smile: €25 is prima, maar €40 :face_vomiting:

1 like