Vanaf vandaag mag ik ook spammen met mijn Oris!
Helemaal mee eens!
Telkens als ik foto’s maak en ze vergelijk komt t groen toch anders over.
Kan me dat met t blauw trouwens net zo voorstellen!
En lekkere foto’s hoor!!
Ik mag hier ook weer meedoen.
Alleen de band moet nog op maat gemaakt worden. Heeft iemand van jullie wellicht ervaring met het op maat maken van deze band? Lukt dit met de standaard pushpin tool of heb je hiervoor zo’n setje met een kunstof blokje en hamertje nodig?
Heel gaaf!!
Goeie combi!
Hee. Je heb deze toch al eerder gehad?
Die honey
Dat is wel handig ja. De pin moet wel een stuk uit de link om hem eruit te krijgen
Klopt, en ook weer weg.
Laat maar
Daar was ik al bang voor. Daarnaast is de taper van de band zodanig dat het met een dergelijk tooltje lastig wordt om de pin er recht uit te duwen vrees ik.
Dit is toch wel echt mijn favoriete horloge. Ik heb vele horloges gehad, maar die waren toch niet zo mooi als deze! Ik ben wel jaloers op je schroevendraaier Heb je hem nog nieuw kunnen kopen?
No way
Dat groen is veel feller, plus jij hebt ook nog eens een groene bezel ipv een zwarte.
Haha das waar! Vind ik idd een pluspunt extra!
Ik had t bandje zo op maat met een normaal tooltjes.
Dus kan best.
Mijn custom bandje is onderweg.
Hoop dat ik goed bedacht heb!
Dan ga ik mijn nieuwe Oris meteen polstijd geven .
Wat is ze toch mooi !
Ik ben benieuwd wat erop komt! Een baseball strap? Het is alleszins genieten deze Oris
En ik heb na 2 uur ploeteren er geen schakel uit kunnen krijgen. Geen garantie dat het bij iedere band zo soepeltjes gaat
Vandaag weer eens op de originele strap. De voorkeur ging laatste tijd uit naar de honingkleurige strap van Ko, maar de originele is toch op erg leuk.
En… Er is een tweede Oris onderweg!! Foto’s volgen.