ORIS Only - deel 3

Mooi!
Welk merk nato is dit?

1 like

Geen merk, dit is handgemaakt door een verkoper op dat platform

1 like

Ziet er goed uit. Is het elastisch? Of meer canvas.

1 like

Elastisch inderdaad, goed gezien!

1 like

Nog steeds in mijn bezit. Licht aangepaste vol. Moschin. Na een klein schuivertje met de motor deze aan laten passen door een goede bekende van me.

Ik ben er nog steeds heel blij mee.
Het bandje komt van mijn goede vriend 1971 straps vandaan.

11 likes

Blijft een plaatje :heart_eyes:

15 likes

Is er iemand met een Oris Diver 65 met bronzen bezel? Ik weet namelijk dat @anon53002072EV er 1 heeft. Zijn er nog meer? Zo ja hebben jullie mooie plaatjes… Ben erg benieuwd

2 likes

Als je deze de hele dag door draag blijft die powerreserve dan ook op groen staan of wisselt dat nog een beetje afhankelijk van hoeveel je beweeg?

Ik heb er geen ervaring mee en ben namelijk in de veronderstelling dat je in de ochtend zie dat er wat reserve weg is. Maar dat zodra je hem ga dragen hij vrij snel weer vol is en permanent vol blijft.

Het ziet er leuk uit maar met een automaat vraag ik me af hoeveel zin het heeft om dit zo prominent op de wijzerplaat weer te geven.

1 like

Hoi, dan blijft hij netjes in het groen.
Er zit ook nog een power reserve indicator onder.
Leuke gimmicks.

Als je hem een paar dagen niet gebruikt, dan zie de meters veranderen. Het leuke is dan dat je de Italiaanse vlag ziet

1 like

Zo mooi als de plaatjes van @anon53002072EV ga je ze toch niet krijgen :wink:

Hier de mijne;

20201105_124856

14 likes

Wat is ie toch perfect, kwa maat, netheid, sportiviteit, luxe, slender. Heb hem nou een jaar en ben aan het loeren naar een watch uitgave van duizenden euros… wat ik nou heb is perfect. Wat een k*t hobby is dit zeg.

12 likes

15 likes

13 likes

Mooi hè :point_up:t4::sunglasses:

15 likes

Ik heb mijn prodiver gisteren afgegen bij @OrisBoutiqueAmsterdam zodat er naar geken kan worden.

Een paar dagen geleden kwam de maanfase nog alleen maar rond als ik hem dag en nacht droeg met een dag aan intensief bewegen. Bij een dag op kantoor of op de watchwinder kwam hij niet meer rond.

Alleen even afhankelijk hoe oris hier naar kijkt mbt garantie mocht een full service nodig zijn. Aan de ene kant is het horloge al een paar jaar oud, aan de andere kant wel net nieuw gekocht.

Hangt toch af van de data op de kaart in tegenstelling tot het mogelijke bouwjaar van het horloge? Bij mij werd het gewoon gerepareerd binnen de garantietermijn, terwijl het toen ook niet het nieuwste model was.
Het Oris service centrum is vrij zuinig met de communicatie, dus ik verwacht niet dat je vanalles moet verantwoorden als hij daar komt.

1 like

Yes, mis 'm af en toe nog wel hoor.

1 like

We gaan het zien. Garantie kaart is gewoon van december 2020 en gekocht bij AD.

Ik vind het alleen best wel spannend. Het is ook de eerste keer dat ik een horloge heb wat naar de horlogemaker gaat.

Deze is net binnen, wat zit die lekker met de rubber band zeg.

14 likes

Nu een jaar in bezit, en geniet er nog elke dag van.

22 likes