En @tse92 , moet ik nog even werk van maken.
Heb er echt nog even geen moment voor gevonden om alles te sorteren en om verkoop topics in gang te zetten.
Achter de schermen via PB en whatsapp zijn al enkele horloges verkocht, nog geen Oris.
En @tse92 , moet ik nog even werk van maken.
Heb er echt nog even geen moment voor gevonden om alles te sorteren en om verkoop topics in gang te zetten.
Achter de schermen via PB en whatsapp zijn al enkele horloges verkocht, nog geen Oris.
Wauw
Kwam net weer een foto van de vol bronzen BCPD tegen, met ook weer zo’n knik bij de band aanzet…
Der Übertaucher
Schitterend! Dat is nu eens een Aquis zoals ik ze graag zie
Ja wellicht komt het ook doordat die wat losser om de pols zit.
Ach ik stoor me er niet aan, ik vind het zo’n fijne band. Ik vind deze band op de pd ook wel heel gaaf.
Ja ik vind ‘m ook gaaf, zeker omdat ‘ie helemaal geborsteld is en niet ook nog gepolijst zoals op de stalen versie. Dan is het me teveel bling bling.
Denk dat de vrij hoge en ‘schuin afgeknipte’ lugs van de BCPD debet zijn aan de knik, maar zal als ‘ie wat strakker zit inderdaad wel minder worden! Ik ga nog ‘s passen
Hij gaat ook nog een stukje doffer worden bovenop de brushing, dus gaaf is’t zeker! Ik ben benieuwd wat het gaat worden
Ik denk dat het bronze polijsten niet zoveel zin heeft inderdaad
Heeft iemand hier de Oris Pro Pilot in brons al eens in de handen gehad? Vind die op foto’s heel gaaf. Ben benieuwd of de werkelijkheid een beetje overeen komt met de plaatjes. Ben helaas niet in de gelegenheid om de komende tijd even langs een AD te gaan.
Vind dit model ook zeer aantrekkelijk op de foto’s. Van de stalen versie vind ik wel dat ze meer hadden kunnen doen om die spiegeling op het glas te beperken. Voor de rest is het een erg geslaagde flieger.
Inmiddels al weer zes dagen om de pols; de Dat Watt. Bijzonder gecharmeerd van de aparte wijzerplaat en functionaliteit. In het echt nog een stuk mooier dan op de foto.
Ik kan alvast zeggen dat hij er heel snel niet meer zo zal uitzien
Reviewers zouden ze eigenlijk een maandje om moeten hebben en dan pas plaatjes schieten. Voor je het weet zit je met een lading patine erop!
ZO gaaf!
Gewoon doen joh. Echt!
Haha als ik de afgelopen 5 maanden niet al 2 Orissen (Ori?) had gekocht dan was 'ie al besteld. Ik ga over mijn 3e Oris wat langer mijmeren
Eindelijk de stalen band binnen voor de Artix Date via @OrisBoutiqueAmsterdam, dank Harry! Echt zo super blij mee. Ik wilde hem al een tijdje bestellen maar het kwam er steeds niet van.
Werkt Maarten er weer? Ik dacht dat die weg was?