Bij toeval kwam hij langs dus meteen toegeslagen. Gisteren de GMT overgenomen van een forumlid en vond de plaat wat kaal.
Het moest zo zijn.
Betekent wel dat de GMT er al weer uit gaat
Bij toeval kwam hij langs dus meteen toegeslagen. Gisteren de GMT overgenomen van een forumlid en vond de plaat wat kaal.
Het moest zo zijn.
Betekent wel dat de GMT er al weer uit gaat
Die kogel heb ik mooi ontweken doordat ik te lamlendig was om er langs te gaan vanmiddag uit werk
Was bijna gegaan en toen dacht ik, fucking kutweer dus ik ga lekker naar huis…
Nou idd. Daar moet je nu niet zijn.
Serieus?
Tja… of mijn andere 40mm horloge draagt als een 38 hahaha dat kan ook (Seiko SPB143).
Edit: en het meest rare is dat een 42mm SPB187 kleiner draagt dan de Divers 65… snap er geen drol meer van
Wat een vondst!
Volgens mij ziet het er goed uit
ik twijfel een beetje over de wijzers, de meeste (ff een snelle google search) hebben penseel wijzers
Wat een belachelijk tof horloge, wist niet eens dat dit bestond?!?!
echt geweldig idd. heb het horloge wel eens voorbij zien komen op de insta van @OrisBoutiqueAmsterdam. je komt ze in het wild niet veel tegen
Als je m laat schieten horen we het wel
En anders gaan we de like knop mishandelen met de foto’s van je nieuwe aanwinst!!
to be continued
De afstand van de lug2lug icm de hoogte van het horloge vanaf de pols geven vaak een betere indicatie van de draagbaarheid dan de diameter. De 65 heeft best lange pootjes, dus draagt daardoor iets groter. Ook is de bezel vrij slank, waardoor de wijzerplaat groter is dan bij andere duikers van 42mm.
Lijkt me aardig de real deal, maar het is zeker een
.