Hoop dat het een vruchtbare ruil voor alle partijen wordt
Dat is het vanuit mij gezien iig nu al.
Mooie deal! We zien elkaar aan de overkant
Youbet
Oh dat zou zomaar kunnen.
Ik wilde vooral heel graag de glow. Gaaf ding.
Top die Oris, nog een keertje deze Oris uit 1936 kaliber 410 en loopt nog netjes voor een vintage horloge. En natuurlijk zijn de nieuwe modellen ook top
Als je ouder wordt heb je wel een brilletje nodig om de tijd te lezen
Dat is nog te doen, ik wacht al sinds 31 januari op een zending. Ligt sinds 4 februari bij de douane. Maar kan je begrijpen… iedere dag er bij is een dag te veel hahaha.
al geïnformeerd wat er gaande is???
Mijn old Chronoris ligt al vanaf 9 januari bij de douane. Toevallig gisteren de import af ‘mogen’ rekenen. Zal nu vd week wel geleverd worden maar man man… het kan zomaar lang duren momenteel
Soort van. PostNL kan me nog niet helpen, omdat het pakket nog niet in hun systeem staat. Royal Mail zegt niks te kunnen doen, omdat het bij de douane ligt en adviseren mij om contact op te nemen met de verzender. Dat is Uncle Seiko UK, maar die reageert niet op mijn bericht. Dus het blijft afwachten hahaha.
Meine gute, dan weet ik zeker dat ik nog even geduld moet hebben
Normaal gesproken mag de douane maximaal 30 dagen een pakket vasthouden en moeten ze het daarna vrijgeven, maar had gehoord van PostNL dat ze te maken hebben met een grote corona-uitbraak waardoor er enorme vertraging is ontstaan.
Wat cool.
Geen 1900e cool maar wel COOL.
900e cool max voor mijn coolness graadmeter
Je betaalt factor 2 coolness voor het biertje met de mannen van AWco denk ik
Tssss , Dan helemaal 900.
Want.
Ze moeten zich vereerd voelen dat IK dit bij hun zou willen/komen aanschaffen en een biertje kom pakken.
Das 1k korting wel waard, ik is de beste reclame!
Je bent in de war met AVW. Deze zit iets verder, met vriendelijke dames. Mooie toko hoor, aanrader om eens te kijken (9 straatjes zijn leuk).
Is ook nog één van de weinige plekken waar je een Squale kan passen. Van mij krijgen ze voor altijd een hele dikke plus, omdat de dame die mij toen hielp mij écht afraadde om die felblauwe Squale te kopen .
’ Mijnheer, ik zou het persoonlijk écht niet doen. Die kleur staat u gewoon niet.’
Dat lichtblauwe ding op een mesh. Geen porum toen op mijn winterse melkwitte armen met blonde albinoharen
Ah excuses, ik dacht inderdaad dat dit de mannen met scooters en biertjes waren (no disrespect!): ben het wel met Hans eens, rond de €1.000 had ik deze gesnatcht!
Mozeskriebel!