Thnx, maar die heb ik al.
Ga ik ook proberen, maar met een Bergeon hoort dit gewoon te lukken…
Thnx, maar die heb ik al.
Ga ik ook proberen, maar met een Bergeon hoort dit gewoon te lukken…
Die @JuKo tipt gebruik ik ook en dan het laatste stukje vd pen heel voorzichtig met een tangetje eruit trekken. Dat werkt. Wat een systeem Ze doen veel dingen heel goed bij Oris…dit is er niet een van.
Hmm.
De insteek was effe dragen & flippen, want het origineel is wat mij betreft de beste… Maar dan wordt t gewoon flippen. Als ik het nu verkloot terwijl ik weet dat ik ga flippen
Gaat prima hoor. Gewoon rustig trekken () Draaien en trekken. Dan komt ie eruit.
Jep dat doe ik ik ook met mijn vertrouwde Leatherman. Nooit gedacht dat dit mesje al trouwe dienst doet voor verschillende hobbies haha. Het handvat werkt prima om de pin voor het grootste gedeelte weer terug te duwen.
Pinnetjes zoals op de Bergeon tool gebruik ik om ze het laatste stukje weer terug in de link te duwen.
Ieder natuurlijk zo zijn/haar werkwijze, maar op deze manier vind ik een pin & collar systeem heel makkelijk.
Squirt? Hoe verzin je het…
Sorry…dit soort dingen vallen mij op.
Het blijft behelpen natuurlijk…geen foolproof systeem helaas. Maar idd het werkt.
Tja… Squirt… niks mis mee, maar
Want het geeft zo’n zooitje
Scheurgras! Behandelen met neutronenkorrels
Goed heh!
Meer dan 40 jaar oud en nog steeds actueel!
Voor als de Russuh kommuh! De Russuh komkuh? Die zijn er tog al!!!
Mocht er hier nog iemand interesse hebben in een bijna niet gedragen zgan 20mm Oris Tropic band…geef maar een gil.
Is die chrono met bronzen bezel in het blauw niks voor je dan?
Die is mij iets te groot, en eerlijk gezegd een 65 diver met chrono functie vink niet zo mooi! En misschien nog belangrijker, het horlogepotje is weer ff leeg
Morgen deze topper weer ophalen bij @Floris155 na een full service en een setje verse wijzers.
Super veel zin in !
Twee goede redenen
Helaas ook dit tooltje gesneuveld. Met als resultaat een flinke kras op 1 schakel.
Mocht er iemand voor n hele scherpe prijs 2 full sets 65 willen, dan moet je maar berichten. Binnenkort advertentie, nu nog geen zin in. Zon!
Zo snel al? Prachtige klok toch? Gaan ze straks alleen per 2 tegelijk?