ORIS Only - deel 4

Na 1 week begint mijn ProPilot al een beetje donkerder te worden, vooral de clasp.

14 likes

12 likes

:+1::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

50 shades of Oris

16 likes

Welke is dit? Heeft deze gewoon witte lume?

12 likes

Ja klopt, het is de movember editie. Uit 2017.

1 like

Nice, daar mag je vaker foto’s van spammen :laughing:

12 likes

Zo, weer terug op stal!

16 likes

Heerlijke Watch! Beter op staal trouwens :slight_smile:

Wat is de ref nr hiervan?

2 likes

9 likes

Uhm, probleempje… HELP :sweat_smile:

1 like

Ajjj… dat wordt een nieuwe sluiting vrees ik :neutral_face:

1 like

Echt? Niet te redden Roy? Damn dat is een tegenvaller…

Née lastige constructie. Die ‘drukkertjes’ links en rechts zitten als het ware geklonken in de bus met daartussen een veertje. Mij is het niet gelukt maar misschien blijft het bij jou zitten als je het weer in elkaar klikt… lijkt me onwaarschijnlijk want anders was het in beginsel niet los gekomen :grimacing:

1 like

Haha eens. Al moet ik zeggen dat ik best gecharmeerd was van de lederen band. Als tie een vouwsluiting had was hij er misschien nog wel even op gebleven.

Oei. Ref Zou ik even moeten opzoeken. Het model is de Oris aquis Clean Ocean limited 39mm

1 like

Een Oris Aquis blijft toch echt wel een topper. Jammer dat de 39mm niet met een Oris 400 movement komt (120 power reserve). Het begint toch wel te kriebelen als ik dit zo allemaal zie. Heeft iemand hier al een keer een strap-adapter geprobeerd voor een Aquis (aqnaut.com). Ze zijn er overigens niet voor de 39mm.

Wat een killer-combo met deze bico-bracelet!:smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Nee maar ik denk wel dat ze leuk zijn voor mijn Aquis. Als je ze hebt hoor ik graag je bevindingen!