ORIS Only - deel 4

Niet in hetzelfde topic… :sunglasses:

Maar wel soortgelijk kort (zeg maar direct) achter elkaar. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dan maar zelf even cross-posten:

14 likes

14 likes

Ow en een neefje Oris is incoming trouwens :heart_eyes:

22 likes

Ik vraag me na al die tijd op HF nog steeds af wat een Crosspost is. :smirk:

2 likes

Haha eigenlijk heel simpel: dezelfde foto in meerdere topics knallen :laughing:

2 likes

Die zijn wel heel mooi. Moeilijk kiezen tussen de 3.

1 like

De 3 kleuren bedoel je denk ik? Ja stuk voor stuk mooie apparaten, maar voor mij was deze blauwe icm deze strap de winnaar!

Edit: alhoewel ik de donkere strap van de grijze variant wel erg mooi zie passen bij de blauwe dial…

4 likes

Ja, de 3 kleuren van deze serie.

Jammer dat je die straps niet zelf kan kiezen.

Heel mooi, die dial is echt super. Zag hem vorige week in de etalage. Het bandje heeft in het echt wel een beetje een ‘luipaard-print’ vibe. Maar die wordt nog wel donkerder bij het dragen natuurlijk👍

1 like

Ik las inderdaad al bij meerdere reviews dat het bandje weliswaar mooi is van kwaliteit, maar stroef en ook een sterke geur. Even afwachten, maar heb voor de zekerheid een goedkoop CNS bandje besteld haha

Vind deze bandjes echt heel gaaf! Weet iemand misschien look a likes? Ben al even opzoek maar is toch lastiger dan ik dacht

1 like

Iets uit deze ‘Siena family’ staat wel goed met elk van de 3 kleuren vermoed ik.

2 likes

Toevallig net een topic gelezen waar iemand ook een Bulang aanraadt:

5 likes

@Cihanski na elke oris model :smiley:

2 likes

Hahah het zou die gasten van Oris wel sieren als ze me een vip-tour aanbieden ofzo :rofl:

1 like

Een Oris GTG binnenkort zou echt vet zijn. Heb inmiddels aardig vette modellen voorbij zien komen.

2 likes

De JPM bandjes van Bulang zijn super. Ik heb ze in verschillende kleuren voor een OMEGA Seamaster Trilogy. Aanrader😊

1 like

Dan maar de Glow op leer vandaag :ok_hand:

15 likes

Grappige reflectie

10 likes