Juist! Staat die nog op de planning? Want straks komen ze misschien met een nieuwe met caliber 400 en is ie weer duurder
Nou, mijn voorkeur gaat toch al uit naar de 2017 versie. En dan het liefst 2e hands, want dan kan ik hem nog een keertje betalen
Nieuw lukt me niet. En dan zeker straks de nieuwere al helemaal niet
Ja, ze zijn prijzig natuurlijk. Er zal er wel eens eentje passeren op het goeie moment
Ja, denk ik ook wel
Eerst weer een beetje financieel alles op orde krijgen en dan kijken we wel weer verder
PS:Eindelijk kunnen inloggen op de Oris site. Via de phone met Wifi uit, dus via mobiele internet van Vodafone.
Zal dus wel iets te maken hebben met Ziggo. Heel vreemd wel.
Oei ! En die wil ik ook wel
Ik heb dit boek ook aangevraagd toen ik mijn Oris op de website ging registreren. Dat was geloof ik in november? Ik heb het boek helaas ook niet ontvangen.
Wat bedoel je daarmee? Als je het over die lift sluiting hebt, die kan je tot op de mm verstellen.
Hier paar foto’s. Je kan hem op elk punt vast zetten. Dus als die even te strak zit is het met 10 seconden verholpen. Zie foto’s.
Ah… ja check… alleen wil ik hem graag op staal . Dan zijn er volgens mij geen verstelmogelijkheden.
Bedankt voor je antwoord!
Erg mooie combinatie zeg! Goed gekozen!
Dit is en blijft de allerbest nato band!
zekers blij mee. Supergaaf die vintage vibe