Ik ben reeds voorzien, maar kan niets anders dan bevestigen dat dit echt een prachtig horloge is.
Wowww!
Die is wel gaaf! Jammer van het datumvenster in een afwijkende kleur, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de verschrikkelijk gave bezel. Alleen al daarom zou ik hem wel eens willen passen.
Ik zie hier het “Pilot” niet in
En ik vind ze ronduit vreselijk
Wat een saaie hokken zeg.
Echt?? Ik vind de kastvorm, bracelet en juist de rustige (maar wel kleurrijke) dials echt een toffe combi!
True that. Wel vind ik dat op de foto’s de grijze dail “lastig” te lezen is. Ik hoop btw dat er nog wat leuke hippe kleuren bijkomen. Iets van lichtblauw, een kekke groene of gele zou een goed begin zijn.
Crosspost. Deze zit vandaag om mijn pols. Ik krijg er een beetje John Player Special associaties bij…
Ik wil toch even @JackW in het openbaar bedanken voor zijn gulle gift!
Een paar maanden geleden had ik een oproepje geplaatst voor een Oris mesje. Een paar dagen geleden nam JackW contact met mij op. Ik gaf aan dat ik al voorzien was, maar hij vond het leuk als het mesje alsnog naar een liefhebber zou gaan. Daar kon ik uiteindelijk natuurlijk geen nee tegen zeggen.
Vandaag is het mesje geleverd en is in absolute nieuwstaat!
Heel erg bedankt JackW! Mijn dag kan niet meer stuk!
Ah ja dat is tof! Als het goed is, zit ik bij de volgende batch van de dumet tool.
Ik vind t wel mooi gedaan hoor.
Movember, mooiste combi🤩
En nu staan ze weer op de oude prijzen