ORIS Only - deel 4

Klopt. Gewoon een geweldige dial. Speelt heerlijk met het licht.

26 likes

Gaaf om te zien dat de Source of Life club hier groter wordt :slight_smile: Heb de mijne nu bijna 3 jaar en draag hem regelmatig. De enige echte concurrentie die hij heeft is de diver 65 (inmiddels op tropic)

23 likes

Even een foto tussen door van deze mooie Oris.

12 likes

Die passen ook goed naast elkaar. Twee toppers.

1 like

34 likes

Eerder vandaag!

21 likes

Prachtige kleur wijzerplaat zeg :ok_hand:t2:

1 like

Hier nog maar eens kenbaar maken dat deze de mijne te koop staat.

Voor de liefhebber: [TK/TR] Oris Diver 65 Sixty-five

Thanks

1 like

Hele mooie dit. Ik ben niet zo van nato banden, maar dit staat wel erg goed :ok_hand:t3:

1 like

Blijft een topper! Zelf ook een tijdje gehad en draagt echt super. Wil er nog wel één terug maar dan met de blauwe rand.

Stofje is wel jammer. Is dat nog wel makkelijk op te lossen onder garantie denk je? @royke74 weet jij dat?

De mijne.

16 likes

Dank je wel! Blijf dit een heel mooi horloge vinden. Het lijkt op foto’s vaak saai, maar in het echt zit er veel diepte en variatie in.

De nato is eigenlijk een paratrooper bandje en zit erg comfortabel doordat het elastisch is. Ik hou niet van de sluiting van een nato, deze sluit echter gewoon onder de pols.

6 likes

Misschien al ergens gepost, maar dan bij deze nog een keer in de Oris hoek… Voor de liefhebbers een schappelijk geprijsde Aquis Calibre 400 occasion bij een bekende AD https://www.eugenevanbaal.nl/oris-aquis-date-calibre-400-0140077634135-0782409peb.html?gclid=EAIaIQobChMIuKKW4Jb18gIVBLp3Ch179g_gEAkYASABEgJIe_D_BwE

2 likes

Die van mij nu ook al anderhalf jaar op m’n polsjes te vinden :blush:

21 likes

Voor €50 meer heb je een nieuwe als je goed zoekt :shushing_face:

1 like

Ik zou zo graag hier ook eens willen posten. Dus doe het even zonder een Oris te hebben :smiley: Yet…

1 like

Dan stap ik toch liever een AD in NL binnen voor 50 euro minder (mits conditie heel goed is). Maar ieder zijn voorkeur (ik zit er wat old school in :stuck_out_tongue_winking_eye:…)

Het was ook bij een NL AD :grin:

1 like

Toch de mooiste Oris hier :grinning:!

3 likes