ORIS Only - deel 4

Goede deal zo lijkt mij
Oris Chronoris
€ 895

Niet van mij hoor …

2 likes

Jep ik mis hem wel een beetje :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Goedemorgen, deze aangepaste col. Moshin is een van de weinige horloges die ik al vele jaren in mijn bezit heb.
Ook nog eens een full set voor de puristen, hoewel hij niet origineel meer is…
Na een klein ongelukje is de bescherming van de bezel eraf gegaan. Deze vervangen door hand gesmede zilveren pinnen.

Ik draag hem niet al te vaak maar vind het nog steeds een mooi en bijzonder horloge.

12 likes

@RobinH De geliefde 65 wordt vervangen zie ik!?
Ben wel heel nieuwsgierig naar wat er onderweg is nu! Wanneer weten we meer? :grimacing:

1 like

Ja, echt iets wat ik niet voor mogelijk zou houden. Maar het woord niet bestaat niet haha.

Ik laat het weten als de deal echt rond is. Eigenlijk is hij rond, maar nog niet betaald :grimacing:

1 like

:scream:

Ben benieuwd welke uitvoering deze van de troon kon stoten…

1 like

Die rode aquis is toch wel erg mooi. Is die er ook met een andere kleur bezel? Misschien toch ook maar eens op de wishlist zetten.

Moet wel goed zijn als het deze knaller overtreft!

Is het een red bar? :shushing_face:
:rofl:

1 like

Haha nee, dat niet. Enkele maanden wel even getwijfeld want stond er een te koop op chrono. Maar die prijs echt…
En ik ben zelf geen red bar lid.

1 like

Ze zijn inderdaad flink aan de prijs en ja, ik vind ook dat je eigenlijk lid moet zijn.
Maar hij is wel echt prachtig!

1 like

Deze horloge boxen bouwer is duidelijk het stadium van handig met hout zijn al ruimschoots voorbij hoor…:clap::clap:, vakwerk…:+1::+1:

12 likes

15 likes

13 likes

7 likes

je kroon gulp staat open.

1 like

Wat leuk om deze eens te zien!

2 likes

Scherp bedankt had hem net op tijd gezet.

1 like

Deze dus :grin:

Zoek de verschillen

14 likes

Heel gaaf! Maxi topper toch?

Zeker zonder datum

2 likes