Ik weet t. Balen!
Een deel van de klachten zijn herkenbaar mijn Oris is drie keer retour gemoeten voordat de klachten opgelost waren.
Helaas lees ik in dit topic best regelmatig wat onvrede over de reparaties door het aangewezen service center.
Jammer eigenlijk.
En daarom noem ik de mijne ‘eigenwijs’. Maar is natuurlijk niet de schuld van het horloge.
En dat maakt me juist zo bang
Want hier ook niet de eerste keer (als het om dezelfde center gaat)
Ik doe ff mee in de positive vibe.
Van de 10 stuks die ik heb doet er geen enkele raar…
Allemaal goed lopend en mooi spul dat Oris.
Het gaat toch om hoe de horloges het doen nadat ze bij Nieuwendaal geweest zijn?
Het is echt een prachtig horloge die Propilot, maar die datum op de uwe maakt het inderdaad wat minder. Begrijpelijk dat het knaagt. Ben geen expert en heb zelf nooit een horloge ter reparatie weggebracht, maar ik vind het vreemd dat ze het niet kunnen fixen.
Ah ja klopt .
Moet gewoon goed, komt toch af en toe wat minder goeds qua ervaringen vandaan.
Die van @Myrrhman dus ook, lijkt me verder geen discussie dat ze t op moeten en ook op gaan lossen.
Ook de uitlijning van de datum.
Er is gewoon volle mep voor betaald dus er zit ook volle mep garantie op.
Tevens moet de boel gewoon netjes lopen na een full service.
Heel gedoe, maar hop hop aan de klaaglijn ermee.
Ik vind de originele band echt de beste. Lekker dun en vintage feely. Maar niet onbetrouwbaar of rammelig.
Die heb ik ook, 2 jaar geleden bij jou gekocht.
De Bonklip komt van de Serica.
Ah ok, dat was ik vergeten.
Echt een topper he, de 65!
Fraaie Deauville!
Ik dacht hier ook een keer te posten. Mijn Oris; net terug van een service. Wel erg tevreden mee en ik zou misschien wel graag een 65 willen toevoegen - zonder datum.
Blijft een fraai model hoor deze Big Crown.
Een 65 zonder datum? Daar zijn er niet zo veel van hoor. Enkele limited editions dacht ik.
Bijvoorbeeld de Oris Topper Edition in mijn bezit
Oeff! die is gaaf!