Oris Aquis blijft toch steeds terugkomen in mijn verlanglijst.
Wat is een realistische prijs voor een 2dehandsje in heel mooie staat voor onderstaande in 41.5mm?
Oris Aquis blijft toch steeds terugkomen in mijn verlanglijst.
Wat is een realistische prijs voor een 2dehandsje in heel mooie staat voor onderstaande in 41.5mm?
Prachtig horloge en zéker met jouw polsmaat
Prachtige uitvoering.
Ligt aan de staat en de leeftijd denk rond de 1300 wel een nette te koop is .
Het is voor mij (nog) geen dealbreaker, maar ik stoor me toch wel een beetje aan de matige kwaliteit van de kroonsetting (heet dat zo?) van Oris. Bij mijn Aquis met calibre 733 moet ik soms echt tot 5 keer de kroon in- en uitschroeven om uiteindelijk tot de klik te komen dat je kan opwinden/gelijk zetten. Sindskort heb ik de Aquis met calibre 400 en ik merk weer gewoon precies hetzelfde. Daarbij zit de kroon soms ook gewoon vast en vereist het een extra handeling om bij de datum te komen. Oris is natuurlijk geen Rolex maar in de Oris-prijsklasse verwacht ik echt wel beter, al helemaal met hun nieuwe 400.
Herken ik heeft mijn Meistertaucher ook en de Aquis van mevrouw HertogJan ookâŠ
Is dat Sellita 200?
Nooit problemen mee gehad, met zowel de Aquis als de 65.
Hier ook herkenbaar. Zeker de helft van de Aquisâ die ik heb gedragen hadden daar last van
Ik heb inmiddels 13 Orisâ âversletenâ, ik herken dat van die kroon wel. Maar van de 13 zijn er misschien 2 geweest waar ik dat heb gemerkt.
Dank voor de replies allen!
Omdat het een Oris-eigen dingetje is en geen defect van specifiek mijn horloge kan ik er goed mee leven. Toevallig vanochtend (toch even testen) mijn cal. 400 gelijk gezet en dat ging eigenlijk wel goed.
Omdat het horloge zo accuraat is zal gelijk zetten een once a month ding worden dus valt er zeker mee te leven.
Gelukkig kan ik altijd op jou rekenen. Ik was bang dat ik de enige was en durfde mijn mening niet openbaar te maken.
Zelfs mijn vrouw vind hem heel gaaf. Maar nu met de Aquis SOL is het budget evenlopig wel gespendeerd⊠Wie weet, lief zijn voor de Sint, Kerstman en deels voor mijn verjaardag?
Samen extra lief zijn dus, wie weet.
Staal!
Afwisselend !
Nu ff staal aub.
Ik zie geen poll maar beide opties erg fraai
Staal! Maar tijdens zomervakantie naar strand enz lekker op rubber.
en ik zeg staal !
Maar ik draag sowieso alles op staal, dus nie eerlijk.
Ook staal!