Op deze afbeelding neigt het meer naar turquoise…
Nee…driewerf nee. Wat mij betreft.
Oke, Oke…
Toch is dit er eentje die je even om moet slingeren. Misschien verander je niet van mening, geeft niet, maar toch even proberen…
Mee eens!
Ja deze vind ik iig qua kleurstelling veel beter. Oh en het is een Sixty-five dus altijd +1
Vind m te duur.
In een lagere pin klasse is deze zeker te overwegen
Ik zie nu dat ik de datum niet helemaal goed heb gezet…het is nog vroeg
Detail .
Zelf heb k alles graag juist staan, als is het horloge maar voor eventjes om de pols.
Net zo vaak slinger ik een horloge om de pols zonder ook maar iets juist te zetten. Puur als sieraad functie dus.
En binnen! Prachtige diepe kleur groen en icm de gouden indices en wijzers geeft het een zeer chique effect. Mooie aanvulling naast de sportieve Glow.
Later bij goed licht zal ik nog wat foto’s maken.
Erg fraai!
Veel draagplezier gewenst!
Thx
Heb je de postbode gevraagd om zijn ronde in jouw buurt te beginnen?
Hij is prachtig! Ik ben benieuwd naar de kleur groen in ander licht. Waarschijnlijk is deze net als de blauwe zo diep/donkergroen dat het meestal zwart lijkt? Dat vind ik wel heel gaaf.
Veel plezier en spam het topic weer plat please
Ja ik heb geluk dat PostNL z’n ronde altijd bij mij / in mijn straat begint, dus vaak al rond 07:30 - 08:00.
Klopt precies wat je zegt…zeer donkergroen en neigt vaak naar zwart. Maar je ziet wel duidelijk dat het niet zwart is.
Ik ga zometeen eens aan de slag met de iPhone…
Van harte, heel gaaf. Lijkt bijna wel dat er een zwarte plaat in zit!
Vanuit sommige hoeken en lichtinval neigt het idd naar donker. Maar je blijft wel altijd zien dat het niet zwart is.