Dan was ie weg. Ik heb het gevraagd maar moest toch echt richting de vraagprijs.
Dan wilt hij hem ook niet kwijt imo
Heerlijke set
Dank je Hans.
Is je hele HF geschiedenis inclusief je badges gewist?
Weer een prachtige aanwinst
Dank man.
Kerel stop toch eens met al dat drama, tegenstanders medestanders het lijkt wel een strijd. Je zit op een forum op het interweb maak het allemaal niet zo moeilijk en relax.
Nee, je bent geen forumboef.
Maar plaats gewoon geen off-topic topics in Algemeen. Dat helpt.
En de forumkampioenschappen breedsprakigheid zijn al lang gewonnen door de heer FatC. Focus op wat anders.
En ik denk dat jij jezelf schromelijk overschat, denk je nu werkelijk dat jij enige invloed hebt op mijn gemoed?
Vlaggers, kap eens met die onzin.
Ik word moe van het geneuzel in dit draadje. Ferry, en nu ook Reysz, willen jullie hiermee stoppen aub. Ga ergens anders de paranoïde denkbeelden uiten.
Klopt wel een beetje hoor maar ik vind de kleur van de wijzerplaat en het font van de getallen echt heel mooi.
Nu aan t werk, dus mijn plastic gebakje om
Heb wel al Oris drang, vanmiddag eens wat moois uit de kluis toveren.
Nog geen idee welke, iig Oris.
Al, de Cherry kan deze voorspelde grijze dag behoorlijk opfleuren.
Het meeste relaxte topic van het forum, en ineens zie ik hier meerdere malen ‘verborgen antwoord’ staan
Oftewel meerdere figuren die bij mij op negeren staan (en ook geen Oris hebben), gaan hier nu tegen elkaar lopen mekkeren?
Blijf lekker in dat dagbrakersbejaardentehuis, zodat je andere mensen niet lastig valt met je onderlinge gehuil. Blijkbaar vinden jullie elkaar zo interessant dat jullie elkaar allemaal volgen, anders kom je hier namelijk niet. Zielig zooitje.
En on topic :