Doe je goed!
Ik vind 'm op staal trouwens 't leukst, dus een goeie nieuwe aanwinst …
Nou, daar heb ik er genoeg van gepast, en ze doen mij allemaal niks.
Prachtig op de foto, maar ze deden het bij mij niet. Zelfs die nieuwe zwarte :
nee.
Die Planet ocean is prachtig, maar achterlijk duur.
De Aqua Terra vind ik de mooiste. Maar A eerst passen en B te duur voor gewoon een horloge.
Kroegen zijn dicht maar bij aanschaf van een horloge krijg je een bakkie koffie … …
Je hebt ook een heel net duo zo bij elkaar
Oei die met de grijze wijzerplaat is toch wel mooi hoor.
Welke is dit? Honey?
Thx Remco. Ja leuk afwisselen zo. Ze dragen op zowel staal als rubber erg fijn…dat is eigenlijk best wel super.
Haha…ook een manier om een bakkie te scoren idd.
Dank je. Heerlijk duo idd…blij mee. Geniet van jouw nieuwe Glow.
Die is ook erg lekker heh. Iedere keer ik 'm zie draaien op de watchwinder wil ik 'm eraf halen en om de pols slingeren.
En dat is nu precies waar ik naar op zoek was. Twee leuke gelijkwaardige maar toch verschillende horloges om af te kunnen wisselen.
Dat ben ik wel met je eens. Het hakt er wel in, bij een normaal loon.
En buiten dat, vind het het ook niet meer waard.
Paar jaar geleden zou ik nog zeggen ach, ik ga ervoor.
Nu zeg ik ja mazzel
Zeer herkenbaar.
Mooi duo maar ik heb 'm nog niet echt groen zien zijn? (Klopt die zin wel?)
Eh? Het is een lekker donkere Oud-Engelse / Jaguar / racing green. Zo donker dat het in bepaald licht neigt naar zwart…
Dacht ik al. Maar misschien bij goed daglicht n keertje
Ik vind dit horloge samen met de bcpd in rood hét argument om gewoon bij de AD langs te gaan. Het is gewoon bizar hoe ze er in het echt uitkomen tov foto’s.
Zeer fraai!
Ooh, dit vind ik steeds mooier worden. Misschien toch maar nog een keer bi-color modellen passen.
Oei die two-tone is gaaf! Zou ik ook wel op mijn Momotaro willen
Voor alle fans. Heerlijke horloge, band maakt deze uitvoering net wat specialer. Waar ik op een BB58 snel was uitgekeken, blijf ik hier naar staren…
. Is hij in deze configuratie uit de fabriek gerold of heb jij de 2-tone band erop gezet? Ik zie um in de huidige collectie alleen op leer en staal.