ORIS Only - deel 5

Ja, moet wel het nieuwe model zijn. Uit 2017 dacht ik ?
Laatst stond het oudere model nog wel in het blauwe. Maar die trekt me toch niet zo als de nieuwere :sweat_smile:

Een aantal maanden geleden stonden die online te koop voor €1800, nieuw dus.
Was ergens in Duitsland, maar weet niet meer waar.

1 like

Phoeh hier wordt je wel hebberig van :drooling_face:

Die van Superduiker is het vorige model. Heeft vanaf 2017 dezelfde facelift gehad als de rest van de Aquis lijn

Was dat niet bij Altherr voor €2.000? Had uiteindelijk maar 1 stuk en heeft nog weken op de site gestaan. Ik was helaas te laat :sob:

2 likes

Super mooi :+1: tijd geleden nog zitten te twijfelen om hem aan te schaffen. Maar heb me kunnen inhouden.

1 like

Dat was hier, maar een opruimactie.
Maar al lang voorbij. Vorig jaar.

1 like

Prachtig!

Die heb ik gekocht en ook alweer verkocht. Aan wie ik hem verkocht heb wel hem ook weer verkopen.

Maanden op Marktplaats gestaan voor €2.300+ en nu op Chrono24 toch?

Iemand nog een idee wat het verschil is tussen deze 2, naast de kleuren op de bezel ?

51hccLdqrHL

Is die bovenste wat ouder ?

1 like

Nee, verkocht aan een bekende van me. Hij heeft hem ook nog niet te koop gezet maar toevallig gehoord dat hij het horloge weer wil verkopen.

1 like

Ja, die is ouder.

Iets andere wijzers, andere band, iets andere kastvorm, kleurtje op de bezel van 1-15min, volledig geborstelde kast en band, cijfertjes voor/achter de indexen, extra rand in de subdials.
Dat ongeveer :sweat_smile:

2 likes

Thanx ! Ja hoe eer ik ze naast elkaar zie, hoe eer verschil ik ook zie
Sorry had misschien eerst zelf beter moeten kijken :sweat_smile:

Moet zeggen dat die bovenste toch een tikkeltje mooier is. Maar zou blij zijn met een van de twee hoor :sweat_smile:

1 like

Weer als nieuw zo te zien :sunglasses:

1 like

Eens. De oudere modellen waren een stuk robuuster

2 likes

19 likes

Vandaag mijn Aquis Bicolor ontvangen! \o/

22 likes

Erg mooi!

Gefeliciteerd, erg mooi! Nu ben ik niet meer de enige hier :grimacing:

13 likes

Heel knap!!:heart_eyes:

1 like