Hahaha heel herkenbaar. Heb je hem al in het echt gezien?
Neen, nog niet.
De AD in de buurt die o.a. Oris verkoopt is net terug van 3 weken vakantie. Ik denk wel dat hij die in voorraad heeft, ga die toch wel eens van dichterbij gaan bekijken.
Zeker doen. Ik heb hem in het echt gezien. Persoonlijk vond ik hem in het echt minder spannend dan op de renderingen. Ik vond het wel jammer, maar het scheelde me ook weer geld
Een interessant filmpje over het nieuwe kaliber 400 (gaat over de eerste versie in de Acquis)…
De wijzers en de kleine ‘minute track’ om de 5 minuten.
Natuurlijk geen sterke lume, minder sterk dan de andere 3 varianten. Voor mij niet zo superbelangrijk : net zoals ik met een diver geen 200m ga duiken (ik kom zelfs amper in een zwembad) ga ik met een pilot horloge ook geen jet besturen (ik vlieg alleen in mijn dromen).
Ik ga die sowieso eind volgende week eens bekijken.
Hallo,
Weet iemand misschien een adres in twente die een Oris Pro Pilot kan repareren ?
Ai, ai, ai, ik moet hier toch ook maar eens aan gaan beginnen
Movements wachtes in Hengelo, hier werken ze met liefde aan je horloge. https://www.watchservice.nl/
Tevens officieel service center van Omega, Longines en Rado.
Oh super ! Daar kan ik wel een keer langs gaan.
Dank u !
Doe maar tikkie groter
Heb je deze actie gezien? Daar staat ie tussen
Beetje ver en een horloge met die prijs bestel ik liever niet online…
Toch bedankt !
Thanks !
Even wachten op m’n volgende loontje en dan kijken wat ik ga doen.
Stuur hem iig niet weer naar Amsterdam
Deze namiddag eens naar de AD, de Diver Sixty-Five en de ProPilot x, beiden Calibre 400, eens gaan passen.
Het wordt één van die twee, ofwel geen van beiden, mochten ze allebei tegenvallen…