JuKo
12 augustus 2023 om 16:44
2507
Op staal is ie geweldig vind ik. Ik snap dat je twijfelt, omdat die dan misschien te flets wordt, maar ik denk dat de aandacht juist volledig naar de dial gaat, omdat daar zich de kleur bevind
De stalen band is in ieder geval erg fijn! Voelt zijdezacht. Het is alleen een pin & collar systeem waarbij de pin er strak in zit en je met een tangetje er uit moet trekken. Je bent er dus even mee bezig, maar als die eenmaal op maat is gemaakt zit het heerlijk!
1 like
Mozaiek
12 augustus 2023 om 16:49
2508
Ja heerlijke banden, de andere 65 heb ik staal bij.
Alleen met bronzen tussenschakel.
De crazy 65 heb ik niet nieuw gekocht zoals al de andere, vandaar geen originele banden erbij.
2 likes
Datumwiel wat vast komt te staan tussen twee data.
1 like
Magnel
12 augustus 2023 om 19:15
2510
Nog steeds m’n favoriet. Niet te aanwezig, past overal op & bij en draagt heerlijk!
13 likes
Zuid
12 augustus 2023 om 20:25
2511
Ik heb twee Orissen die ik echt geweldig vind. Voor de ‘oude’ prijs zijn ze onverslaanbaar.
13 likes
Weer een nieuwe Aquis, tweede versie van de Dat Watt, maar een veel rustigere dial. In een set met rubberen band.
Heel mooie kleur
Mijn partner heeft deze :
Zou een mooi duo vormen (hier op mijn pols)
20 likes
Ik kreeg zonet een melding… 7 jaar alweer!
Het is allemaal begonnen met een 65 als eerste echte horloge en nu toevallig nog steeds eentje om. Weliswaar niet dezelfde
16 likes
Zeg @Rik wat is nou jouw Oris (die ene waar je al je andere horloges voor in het blauw hebt gezet)?
Ah yes de glow! Fantastisch inderdaad. Ik heb er eentje gehad maar geruild tegen een Skx en cash - nog steeds spijt van.
1 like
whisky
21 augustus 2023 om 11:10
2520
Vandaag maar weer eens de ‘Chronos’ limited
16 likes
Mis mijn glow ook nog altijd. Irl zijn de kleuren echt geweldig, op foto’s vaak lastig vast te leggen
¿Que?
2 likes
Rik
21 augustus 2023 om 22:09
2522
Ja dat wil ik wel echt voorkomen, erg blij mee nog steeds. Is echt mijn daily geworden.
Stevil85:
¿Que?
Pro move
2 likes
Geweldig horloge! Ik sluit niet uit dat ie hier nog eens langs komt
FV_
23 augustus 2023 om 17:05
2526
Tijdje niet geweest hier, een x-post…
15 likes