ORIS Only - deel 5

20 likes

Deze zag ik even niet aankomen, onverwachte nieuwe aanwinst. Ben benieuwd!

25 likes

Gefeliciteerd! Ben erg gecharmeerd van deze, staat stiekem ook op mijn lijstje. Impulsaankoop :crazy_face: ?

Ik had een redelijk smerig prijsvoorstel gedaan op Chrono24 en tot mijn verbazing gingen ze akkoord! Heb deze altijd wel heel tof gevonden, maar nooit in het echt gezien. Kan niet wachten!

4 likes

13 likes

Ok, ik log niet meer zoveel in op hf, maar 5 dagen terug scrollen voor het Oris draadje? Dat is erg…

Vandaag om de pols!

19 likes

Morgen in het blauw.
Prachtige Aquis, maar ik draag hem echt nooit

13 likes

Een maand met mn grail.
Nog steeds extreem verliefd :drooling_face:

19 likes

Heel leuk dat er nog zo blij mee bent.
Hij is ook heel mooi.

2 likes

@anon6060116EV die Aquii in het blauw van je zijn het net niet voor mij maar ik overweeg wel een stalen zwarte te kopen als mijn bb58 eindelijk eens is verkocht. Wat voor maat pols heb je als ik vragen mag? De zwarte is er in 43,5 of 39,5mm, ik neig naar de grote.

Mijn pols is 17.5-18cm
De 39.5mm is relatief dik. Als je de 43 te groor vind, kan je beter voor de 41 gaan

1 like

Thanks! Vreemd genoeg lijkt deze kleurstelling niet te bestaan in 41,5 :thinking:

O, dat kan idd

1 like

Hee apart. Dan is die eruit zeker…

Bij Olfert in DE is die er nog wel. Met cal.400.

2 likes

Goeie belichting in de bios.

17 likes

11 likes

Hier komt nog een mooie zwart-leren Oris band om.

14 likes

Aaaaah eindelijk iemand die ook dit model heeft (ok,de mijne heeft een zwarte inleg in plaats van een witte). Fantastisch horloge (en mooi imho) om te dragen. Ik heb nog de rubberen band liggen (draag hem ook op deze stalen band namelijk, los bijgekocht).

1 like

Je ziet ze niet veel inderdaad, maar het is een geweldig mooi ding, absoluut! Je hebt 'm ook nog met de metalen bezel insert, die had ik in eerste instantie gewild. Maar uiteindelijk hier ook erg happy mee.

Deze band wil ik echt hebben nog, ben nog aan het grasduinen. Dit maakt 'm ook wel erg fraai.

6 likes

Ja, ook ontzettend mooi op leer, maar ben zelf niet zo van het leer… Ik zal eens een polsfoto maken van de mijne. :slight_smile:

Oh, ik heb mijn stalen band gewoon bij de Oris boetiek in Amsterdam gekocht, die konden er aankomen. Wellicht ook aan de leren band.