ORIS Only - deel 5

Helemaal goed!

1 like

Ah super gaaf! Van die kant heb ik hem nooit bekeken. Ik denk dat ik deze zomer maar weer naar Zwitserland moet hahaha. Ik heb de Aletsch gletcher wel gezien vanuit de Jungfrau en vanuit de lucht.

Helaas niet met de Oris in beeld. De bovenste foto is uit 2019, ik heb toen nog wel gezocht naar mijn huidige Oris in Grindelwald, Interlaken en Luzern
 uiteindelijk gewoon gevonden via internet hahaha.

3 likes

Dit is gezien vanaf de Eggishorn, bij Fiesch. Zeer de moeite waard.

Ik ben inmiddels aan de andere kant, in MĂŒrren.

1 like

Ja dat is ook heel mooi daar. Mocht je een pas hebben voor de Jungfrau Region, ga dan ook zeker in Wengen met de gondel omhoog. Daar met de kleine gondeltjes via de MĂ€nnlichen Bahn naar Grindelwald (dat is mijn vast verblijfplaats als ik in Zwitserland ben). En met het tandrat treintje weer terug naar Wengen via de Kleine Scheidegg. Je kan ook vanuit MĂ€nnlichen naar de Kleine Scheidegg wandel en is makkelijk te lopen.

Heb je je ook al vergaapt aan de horloges in Interlaken? :grin:

Deze staat genoteerd! Thanks!

Oh ja, je bent er vlakbij, de Trummelbach waterval is ook best leuk

1 like

Mooie tips, dank! Ik kom hier zeker nog eens terug. Grindelwald lijkt me heel mooi. Helaas zit het er morgen al weer op. We gaan de Schilthorn naar boven en dan weer terug naar huis. Voor horloges evenmin tijd gehad. Ook dat komt een andere keer.

3 likes

De Schilthorn is ook erg leuk! Fantastisch uitzicht op de Eiger, Mönch en Jungfrau! En een leuke James Bond ervaring. Veel plezier morgen en alvast een veilige terugreis.

2 likes

19 likes

Ja dit is toch prachtig Hans :sunglasses:

5 likes

Potverdorie, dat is echt wel heel erg mooi!

Ik zag op watchbox een gelimiteerde Aquis versie van 2 jaar geleden en daar was de kroon en de sluiting allebei van goud zag er toch beter uit dan deze versie.

Ahh deze toevallig ? đŸ«ą

6 likes

Ja deze

Joehoe, ik heb de coolste 65 ook weer in bezit, met dank aan @richardr

Nu gaat hij echt nooit meer weg :grin:

24 likes

Zeker een Topper :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De OG! Zorg voor dragen hé :slight_smile:

Het is je geraden!

3 likes

Heerlijk! :ok_hand:

1 like

Eindelijk iemand die verstandig en wijs is :grin:
Veel plezier er mee!

2 likes

Geweldig horloge!!! Van harte en veel draagplezier. Nooit meer laten gaan idd.

vandaag siert ie ook mijn pols!!

12 likes

Echt niet
 :sleepy:

1 like

Voor de juiste prijs is alles te koop