ORIS Only - deel 5

8 likes

Eerste post, eerste aankoop in het blauwe deel én eerste Oris!

38 likes

De Movember, heel tof :+1:

1 like

Deze 2 jongens gisteren binnen gekregen. Weet er iemand of er nog andere stalen banden passen op de 65 met endlinks? Op uncle seiko lees ik speedy bandjes?

8 likes

De upcycle 36 mm van het vrouwtje :ok_hand:t2:

14 likes

Even gejat uit een verkooptopic van @Mas: de BOR van Baltic
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-oris-divers-65-crazy-numerals-met-blauwe-rand/469413?u=royke74

1 like

Bor van baltic past inderdaad. Deze past blijkbaar ook op een halios, dus zou de band van de halios ook op de 65 moeten kunnen lijkt me. De stalen band van de ginaut zou ook moeten passen op de divers 65.

Mijn 65 is verkocht, ik heb de band nog liggen. Mocht je interesse hebben…

3 likes

En gelijk de mooiste🤩

1 like

De mooiste??? Hmmm, dat is een kwestie van puur persoonlijke smaak :wink:

En nog eentje erbij :smiley:
Want tja, waarom niet haha

9 likes

De Deauville is ook een echte classic. Gaaf Nanne :sunglasses:
Zelfs met lange endlinks… zuinig op zijn want deze worden zo niet meer gemaakt :ok_hand:

1 like

Thanks Roy :+1: Volgend jaar nog een zwarte met funky nr’s en dan is het wel eens klaar allemaal :wink:

1 like

Een ouwetje (jaren ‘40).

13 likes

Ik ben verkocht :heart_eyes:

Na talloze Aquis’ vind ik dit denk ik de allergaafste. Het aflezen wende korte dan ik voorraf dacht en de combinatie van mat titanium, zwart en wat rood is perfect.
Was eigenlijk aan het kijken voor een Pelagos, maar deze is toch veel gaver

22 likes

Deze is zeker gaver dan de Pelagos.
Geniet er van :+1:

2 likes

Yes yes yes !!! :heart_eyes:
Wist niet dat jij deze ook wilde !
Ook een geweldige uitvoering, wow ! :heart_eyes:

Lekker genieten. Gefeliciteerd !

1 like

Ik heb hem al tig keer overwogen, maar nooit de knoop doorgehakt vanwege de regulateur. Tijdens de zoektocht naar een titanium diver kwam hij toch weer boven dus moest het er maar eens van komen

2 likes

Heel gaaf !

1 like

Heel mooi! Deze zit al jaren in mijn achterhoofd, lekker mat en licht. Geniet ervan :+1::blush:

1 like

Blijft een leuk horloge.

19 likes