ORIS Only - deel 5

Binnenkort in het blauw, nu nog even om de pols!

8 likes

Waarom hij is toch prachtig?

1 like

Fijne kerst! :evergreen_tree:

6 likes

Fijne tweede kerstdag! :christmas_tree:

8 likes

:partying_face::christmas_tree:

10 likes

Nog altijd super mooi :star_struck:

Bij mij exact hetzelfde! Mijn eerste ‘grote’ aankoop 3 jaar geleden en ben er nog erg blij mee. Soms op leer of canvas dan weer op staal en iedere keer een ander horloge!

13 likes

Ik liep gisteren langs de Oris Boutique met mijn vrouw en kinderen. Die laatsten hadden niet zo’n zin om naar binnen te gaan. En eerlijk gezegd, toen ik aankwam bij de winkel, ik ook niet meer. Toen Harry er nog was (en Maarten wat langer geleden), was het zo’n fijne winkel.
De ziel is er uit wat mij betreft.
Dit ziet er nog leuk uit.

Maar wat hebben ze nou met de etalage gedaan. Dat is toch niet gezellig joh. Ook niemand te zien binnen. Jammer hoor :disappointed_relieved:

5 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Iemand die hier al eens de nieuwe cotton candy modellen in staal heeft gepast? Lijkt me toch wel gaaf om toe te voegen, mede door de perfecte diameter van 38mm.

Plaatje voor de sfeer :grin:

6 likes

Ik wil de OG 65 dolgraag in een 38mm uitvoering. Deze vind ik lijken op zo’n lik koekje voor peuters :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Geïntroduceerd in 2015. Een cal.400 uitvoering in 2025?

1 like

Kijk eens hoe cool! In mijn ogen de twee gaafste ontwerpen van de 65. Beide OGs in een plaatje, sterker nog, van mij :grin:

16 likes

Heerlijk duo! En verrassend verschillend naast elkaar :+1::blush:

1 like

Daarvoor zou ik wel tekenen!

2 likes

image

17 likes

14 likes

Ik heb mijn Oris nog gekocht bij Harry begin 2022, een hele fijne verkoper, die leuke kortingen gaf.
Door wie wordt deze winkel nu gerund?

1 like

Door iemand die eerder de Boutique van Londen heeft gerund. Best een aardig jongen hoor. Maar wat afstandelijker.

2 likes

De grail blijft on de pols.
Af en toe wisselen, maar toch al gauw ‘der meister’ weer om.

12 likes