NA:
Blij mee!
Proficiat, veel draagplezier met deze prachtige aanwinst!
Mooi ding zeg! Gefeliciteerd en veel draagplezier
Klopt dat is een prachtcombinatie.
De nieuwe Hƶlstein edition.
Ik vind hem verschrikkelijk. Oris brengt in mijn ogen echt niets spannends uit de laatste tijd.
Eens.
Simpele Tropic erop en omdat het weer iets speciaals is ook nog een flink prijskaartjeā¦
Oris is inderdaad flink aan het wegzakken als je het mij vraagt. De spannende en unieke releases waren juist hetgeen wat ze uniek maakte.
Maak de kast dan op zān minst van carbon of keramiek als je echt uit wil pakken met een all black 65. Daarnaast is de standaard tropic ook een lachertje voor de prijs. Jammer
Mij zijn ze ook kwijt. De eerste en tweede generatie Aquis zijn in mijn ogen niet meer geƫvenaard sinds hun releases
Oef hier wordt ik somber van, zo geheel zwart
Die laatste twee Aquisā in frisgroen en frisrood met witte insert zijn een stuk leuker.
Vandaag mān Aquis om
Totaal niet mee eens.
Ik vind hem echt heel erg gaaf
Ook ā¬3900,- gaaf?
Wat een gedrocht is dit zeg. 3900 eurootjes voor een zwart plakkaat om je pols zonder enige innovatie en waar je de tijd überhaupt niet op kan aflezen.
Voor een limited toch geen rare prijs ?
Maar het ging meer om de looks en ik vind hem echt onwijs gaaf.
Wel benieuwd naar echte fotos, want de renders van Oris zijn niet altijd een goede representatie.
Maar iedereen zān eigen smaak toch ?
Ik vond die candy horloges van een tijdje terug niet om aan te zien.
Of die bonzen horloges met dat groene patina ⦠eww.
Voor elk wat wils
@Badeend1337 wow wat een mooie oris en die zon die er op schijnt is echt super mooi. ik zie het al voor me lekker op het strand met de hete zon en dan die mooie oris om!
Thanks! Dan nog een goudgele rakker met een wit kraagje erbij om het af te maken