Ook âŹ3900,- gaaf?
Wat een gedrocht is dit zeg. 3900 eurootjes voor een zwart plakkaat om je pols zonder enige innovatie en waar je de tijd ĂŒberhaupt niet op kan aflezen.
Voor een limited toch geen rare prijs ?
Maar het ging meer om de looks en ik vind hem echt onwijs gaaf.
Wel benieuwd naar echte fotos, want de renders van Oris zijn niet altijd een goede representatie.
Maar iedereen zân eigen smaak toch ?
Ik vond die candy horloges van een tijdje terug niet om aan te zien.
Of die bonzen horloges met dat groene patina ⊠eww.
Voor elk wat wils ![]()
![]()
@Badeend1337 wow wat een mooie oris en die zon die er op schijnt is echt super mooi. ik zie het al voor me lekker op het strand met de hete zon en dan die mooie oris om!
![]()
Thanks! Dan nog een goudgele rakker met een wit kraagje erbij om het af te maken
![]()
Normaal gesproken kan ik erg genieten van de filmpjes van Oris waarin ze horloges opknappen. Maar wat is dit zeg. Die band is millimeters te smal. En de plaat zit er scheef in⊠verschrikkelijk
Ik heb zojuist een topic gepost ivm het timegraphen van mân horloges mbv een 4 euro Temu contactmicrofoon, waaronder mân favorieten - mân Oris Divers 65 en mân Oris Aquis Bicolor Calibre 400.
Mijn Orissen / Orii (?) zijn nog steeds favoriet om mijn polsâŠ
Maar eerlijk is eerlijk, naar die Steinhart 39 Premium met 0s per dag afwijking ga ik absoluut refereren in toekomstige discussies ![]()
HĂ© dat is leuk, een 65 in een andere kleur.
Vind het wel gaaf. Familie van de glow
Boswachter editie ![]()