ORIS Only - deel 5

8 likes

Ook €3900,- gaaf?

Wat een gedrocht is dit zeg. 3900 eurootjes voor een zwart plakkaat om je pols zonder enige innovatie en waar je de tijd ĂŒberhaupt niet op kan aflezen.

1 like

Voor een limited toch geen rare prijs ?

Maar het ging meer om de looks en ik vind hem echt onwijs gaaf.
Wel benieuwd naar echte fotos, want de renders van Oris zijn niet altijd een goede representatie.

Maar iedereen z’n eigen smaak toch ?
Ik vond die candy horloges van een tijdje terug niet om aan te zien.
Of die bonzen horloges met dat groene patina 
 eww.

Voor elk wat wils :smiley::+1:t2:

1 like

Blijft een mooi horloge, zeker met de blauwe sunburst :slight_smile:

15 likes

18 likes

@Badeend1337 wow wat een mooie oris en die zon die er op schijnt is echt super mooi. ik zie het al voor me lekker op het strand met de hete zon en dan die mooie oris om! :slight_smile: :star_struck: :sunny: :parasol_on_ground:

1 like

Thanks! Dan nog een goudgele rakker met een wit kraagje erbij om het af te maken :beer: :smile:

1 like

En dan nu iets anders!

18 likes

Normaal gesproken kan ik erg genieten van de filmpjes van Oris waarin ze horloges opknappen. Maar wat is dit zeg. Die band is millimeters te smal. En de plaat zit er scheef in
 verschrikkelijk

4 likes

Ik heb zojuist een topic gepost ivm het timegraphen van m’n horloges mbv een 4 euro Temu contactmicrofoon, waaronder m’n favorieten - m’n Oris Divers 65 en m’n Oris Aquis Bicolor Calibre 400.

Mijn Orissen / Orii (?) zijn nog steeds favoriet om mijn pols

Maar eerlijk is eerlijk, naar die Steinhart 39 Premium met 0s per dag afwijking ga ik absoluut refereren in toekomstige discussies :stuck_out_tongue:

16 likes

22 likes

Aquis op rubberstrap :sunglasses:

13 likes

Zou het helpen😊

6 likes

In de Japanse tuin met de Chronoris :heart_eyes:

17 likes

Wat vinden we van deze nieuwe kleur?

26 likes

HĂ© dat is leuk, een 65 in een andere kleur.

1 like

Vind het wel gaaf. Familie van de glow

Boswachter editie :deciduous_tree:

1 like