Onderaan waar de kast op de pols ligt is het 44mm, maar door de taps toelopende kast en de smallere bezel oogt en draagt deze niet zo groot.
Lekker kleurtje die Aquis👌
Thanks👍🏻
Dankzij de MOP dial is het een toverbal van diepgroen tot bijna lichtgevend lichtgroen
Maar net hoe je het licht erop laat vallen,zo kan hij ook zijn
Bedankt voor de verduidelijking. Hij lijkt heel compact rond jouw pols, vandaar dacht ik even dat er toch een kleinere maat van bestond. Hoe dan ook een topper!
Staat er eentje te koop hier op het forum (niet mijn advertentie) kan je maar helpen!
Vandaag mijn eerste Oris ooit besteld, de Oris Sixty-Five 'Cotton Candy blue’. Ik heb het horloge besteld bij een officiële Oris AD en de levertijd is ongeveer een week. Bijgevoegd een plaatje van het internet voor de sfeer. Ik ben heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Ik heb het horloge besteld met een stalen band en ik krijg de originele parlon band er ook bij.
Zodra ik het horloge heb zal ik zelf even een mooie foto maken.
Bedankt voor de tip!
Mooie keuze en mooie maat! Perfect voor de zomer, als die nog komt
Gaaf! Ik hem hem vorig jaar gepast en was erg onder de indruk. Keurig formaatje ook.
Ik vind hem echt prachtig. Past goed bij de zomer en bij druilerige dagen is het een zonnetje op de pols. Geniet ervan!
Nog altijd om,samen met m’n Colt krijgt deze de meeste tijd aan de pols
De Oris heeft de Breitling nipt verslagen op dat gebied.
Jij wint Frank