ORIS Only - deel 5

Onderaan waar de kast op de pols ligt is het 44mm, maar door de taps toelopende kast en de smallere bezel oogt en draagt deze niet zo groot.

16 likes

Tophorloge deze Aquis,heb ‘m 24uur geleden op tijd gezet en is dat nog altijd zonder afwijking :grinning:

9 likes

Lekker kleurtje die Aquis👌

1 like

Thanks👍🏻
Dankzij de MOP dial is het een toverbal van diepgroen tot bijna lichtgevend lichtgroen :smile:
Maar net hoe je het licht erop laat vallen,zo kan hij ook zijn

9 likes

Bedankt voor de verduidelijking. Hij lijkt heel compact rond jouw pols, vandaar dacht ik even dat er toch een kleinere maat van bestond. Hoe dan ook een topper! :+1:

14 likes

Staat er eentje te koop hier op het forum (niet mijn advertentie) kan je maar helpen!

1 like

Vandaag mijn eerste Oris ooit besteld, de Oris Sixty-Five 'Cotton Candy blue’. Ik heb het horloge besteld bij een officiële Oris AD en de levertijd is ongeveer een week. Bijgevoegd een plaatje van het internet voor de sfeer. Ik ben heel benieuwd hoe deze gaat bevallen. Ik heb het horloge besteld met een stalen band en ik krijg de originele parlon band er ook bij.

Zodra ik het horloge heb zal ik zelf even een mooie foto maken.

38 likes

:star_struck::star_struck:

19 likes

Bedankt voor de tip!

2 likes

Mooie keuze en mooie maat! Perfect voor de zomer, als die nog komt :blush:

1 like

Gaaf! Ik hem hem vorig jaar gepast en was erg onder de indruk. Keurig formaatje ook. :+1:

1 like

Dikk’n knoepert

4 likes

19 likes

Ik vind hem echt prachtig. Past goed bij de zomer en bij druilerige dagen is het een zonnetje op de pols. Geniet ervan!

1 like

Aquis cal 400, loopt wat mij betreft prima.

3 likes

Nog altijd om,samen met m’n Colt krijgt deze de meeste tijd aan de pols :heart_eyes:
De Oris heeft de Breitling nipt verslagen op dat gebied.

9 likes

Nice Paul , ik doe mee met de ’ Aquis met bloemen ’ foto challenge :grin:

8 likes

Jij wint Frank :+1:t2:

1 like