Ik wil er ook zo een. En dan liefst de 42mm versie. Die helaas alleen in de USA als LE van een juwelier is uitgegeven…
Ik denk dat de 40mm ook wel zal voldoen.
Jammer dat zowat alle pre-owned aangeboden exemplaren bij Catawiki zijn. Daar heb ik geen zin in…
Verschrikkelijk die Catawiki ellende op marktplaats… Ik zou willen dat die eruit gefilterd konden worden…
Inderdaad, vreselijk irritant. Marktplaats zal er ongetwijfeld goed aan verdienen maar het maakt de beleving van iets gebruikt zoeken bij een andere particuliere aanbieder er niet beter op.
Op de telefoon lukt het niet.
Maar op de ipad kan je na het zoeken een speldje op de kaart zetten (beetje centraal, in utrecht bijv.) voor zoeken in je regio. Daarna de regio zo groot mogelijk en dan zie je de advertenties niet
Top tip!
Werkt ook op de iPhone. Utrecht ‘pinnen’ en slider helemaal naar rechts en Catatroep staat mooi alleen nog gesorteerd onder kopje gesponsord!
Toch maar weer een Aquis in de collectie.
Hoe spreken jullie Aquis uit? Is het een “Akwis” of een “Akwoui”? Nog andere varianten wellicht?
Aakwis denk ik
Aakwies zie ik als juist
A-kie (volgens Oris zelf meen ik ooit gehoord te hebben)
Zo zei de verkoper @Joelshorloges het ook idd. Dat triggerde mij om de juiste uitspraak eens uit te zoeken
Bind mij nergens op vast
Inderdaad, dan zie je horloges voor hele mooie prijzen… oh weer catawiki.
Google Chrome heeft een plugin om catawiki te blokkeren, “marktplaats zonder spam” heet het.
O, werkt dat ook voor mobiel?
En de prijzen vind ik echt te hoog vaak. Zo niet realistisch. Maar ik denk dat je doelt op horloges waar nog niet veel op is geboden.