ORIS Only - deel 5

15 likes

Lekker man!

2 likes

Mooie aanwinst, staat je goed rond de pols! Veel plezier ermee!

1 like

Prachtige kleur wijzerplaat :+1:t2:
Gefeliciteerd met je Aquis , blijft een fantastisch horloge!

1 like

Bij elke lichtval een andere dial :grin:

11 likes

Ja … maar welke kleur. Zwart en grijs zijn saai - het blauw past er niet bij

Zeer mooie Aquis.

1 like

Ik denk juist dat een zwarte band mooi staat, dan springen die wijzerplaat en bezel er goed uit. Met een gekleurde band word het te denk ik, maar dat is mijn mening haha, smaken verschillen😋

2 likes

Een fel oranje band,knalt er lekker uit :sweat_smile:

2 likes

Niet van de pols te krijgen :grin:

7 likes

Er gaat toch niets boven de tropic he :sunglasses:

17 likes

Is zeker een mooi duo :wink:

17 likes

Ben weer wat aan het rondkijken en mijn oog is gevallen op deze 2. Ben erg benieuwd welke keuze jullie zouden maken en waarom.

• Oris dat watt limited 2
  • Oris hangang limited
0 stemmers
1 like

Hier toch weer op staal gezet.

16 likes

De Dat Watt is mooier ‘groen’ en heb niets met de Hangang rivier.
De Wadden zijn toch dichter bij huis.

1 like

Nog een kiekje van vanmiddag van dit fijne horloge

19 likes

Ik vind de Dat Watt mooier, zowel de kleur van de wijzerplaat als de tungsten bezel (echt wel een USP van Oris). Maar misschien heeft die wel meer overlap met je Source of Life aquis. Of je moet er telkens 1 op rubber en 1 op staal dragen :+1:

De SOL heb ik helaas een jaar of 2 geleden verkocht en toch wel spijt van. Vandaar nu aan het rondkijken voor een zelfde soort Oris.

1 like

Ah snap hem, mooi eigen gezicht met de wijzerplaat en bezel. Succes met de zoektocht :+1:

1 like

De big crown weer terug! De rotor zat los en rammelde tegen uurwerk en glas aan, gratis reparatie duurde ruim 6(!) maanden bij Oris. Volgens mij is het hele uurwerk (cal 400-2) gewisseld, zit nu namelijk een ander serienummer in.
Je zou denken dat dat sneller moet kunnen als ze het hele zaakje toch vervangen en later hergebruiken?

Weer met de hele set

12 likes