ORIS Only - deel 5

Hahaha limited… geen idee? Zeldzaam is ie zeker gezien deze end links alleen gebruikt zijn in de eerste batch. Ik ben er nog steeds heel blij mee!

1 like

De stalen band van Oris vind ik een van de best dragende stalen banden die ik heb ervaren.

1 like

Ik heb momenteel geen stalen band voor de 65.
Mijn ervaring met een eerdere 65 die ik had is dat de band nogal scherp aanvoelde

12 likes

21 likes

N.A.
Eigenlijk een impulsaankoop. Maar zeker geen een waar ik spijt van ga krijgen. Wat een plaatje :heart_eyes:. Klaar voor de zomer!

Productiviteit heeft er vandaag wel onder te lijden :grin:

22 likes

Draagt opvallend comfi voor een 44 mm :+1:t2:

16 likes

Lekker hoor!! En je hebt volgens mij dezelfde ‘bijzondere’ endlink als die @JuKo heeft

1 like

Prachtig! :heart_eyes:

Ook prachtig! :heart_eyes:

6 likes

Ja, ik zat er al naar te kijken. Geen idee waarom. Sluit in ieder geval wel mooi aan!

2 likes

Volgens mij zijn dat de eerste generatie endlinks. Tenminste dat is hier eerder wel eens voorbij gekomen, dacht ik. Ik vind het er fraai uitzien. Geeft een meer vintage gevoel ofzo…

Ja hè? Sowieso een erg mooie band. Ik heb ook de bracelet voor de Big Crown PD maar deze heeft nog meer taper volgens mij. Ziet er super uit.

5 likes

Voor mij een van de beste stalen banden. Subtiel, goeie taper, dun

1 like

1e Oris! Erg blij mee. In het echt vond ik m nog mooier. Plaat ziet er met elke lichtinval weer anders uit.

Ik wou al langer een Aquis maar de originele groene kleur pakte mij niet helemaal en toen kwam deze “limited” opeens uit.

46 likes

Mooi hoor!

Gewoon in Nederland kunnen kopen of online besteld?

Net opgehaald bij de boutique in Amsterdam.

3 likes

Oei. Die vind ik errug mooi.

1 like

Klopt! Ze hebben deze end links bij de eerste batch bracelets gedaan. Heel kort daarna kwamen ze met de end links met de twee streepjes. Gek genoeg hebben ze de huidige end links ook iets korter gemaakt.

Bizar veel taper. Van 20mm naar 14mm. Toch draagt het heerlijk!

:heart_eyes: gefeliciteerd! Ziet er jaloersmakend mooi uit!

3 likes

Gefeliciteerd! Mooi hoor!

Ik had precies hetzelfde, was ook gelijk verliefd op de foto’s. Had er ook een besteld maar weer “moeten” annuleren omdat levering vertraagd was en ik hem daarom niet meer voor m’n vakantie in bezit kon krijgen.

Misschien na mijn vakantie ook maar eens bij de boutique kijken. Daar hadden ze ben gewoon op voorraad?

1 like

Heel mooi die tint! Het is toch weer net wat anders dan het doorsnee groen. Geniet ervan! :+1:

2 likes