ORIS Only - deel 5

De eerste end links zijn helemaal glad en zijn iets langer. Ze lopen iets verder door naar het einde van de lugs.

De huidige end links hebben twee gegraveerde streepjes zodat het wat beter matcht met de bracelet. Ook zijn ze ietsjes korter.

6 likes

Ja he? Wat ik al dacht achteraf, ik had het een kans moeten geven…Misschien dat de bracelet ook een verschil maakt!

1 like

15 likes

Verrek, dat was me nou nooit opgevallen.
Ik heb mer streepjes. Helemaal prima.

1 like

12 likes

Bandenwissel ging voor 95% heel soepel.

Echter blijft bij 1 van de aansluitpunten bij de kast het staafje een beetje uitsteken (foto 1) Iemand dit ook eerder gehad? Bij de bovenkant draaide die perfect erin.

Verder lijkt die wel gewoon stevig te zitten maar toch mooier als die wat mooier erin valt.

1 like

Je hebt de bus niet goed gepositioneerd. De platte kant moet precies goed zitten, dan valt hij helemaal in de lug.

5 likes

Okay even zo nog een keer proberen dan, thnx

1 like

@royke74

Top, wad even iets meer priegelen dan gedacht maar gelukt. Al met al best prima zelf te wisselen dus groene band, zwarte band en een stalen genoeg afwisseling voor komende maanden.

3 likes

26 likes

19 likes

Edit: ik zie net dat de bezel niet goed staat… inmiddels om de pols wel

9 likes

Die MN strap doet het goed op de blauwe Oris 65.

12 likes

Waar zijn al die prachtige pointer dates hier??

17 likes

14 likes

Gisteren ontvangen, gekocht via Chrono24 van IPPUUKISHI inc (Japan) voor 1095 euro ex invoer.
Echt zo goed als nieuw in doos - geen vingerafdrukken, geen krassen, alle toebehoren / certificaten erbij, inclusief additionele garantie-brief van IPPUUKISHI…

IPPUUKISHI had enorm veel goede reviews op Chrono24, veel ervan weerspiegelden mijn ervaring - een horloge dat echt in nieuwstaat is voor de helft van de prijs. Enorme aanrader!

Ik heb er wel zelf direct mijn Staib bracelet op gezet… :slight_smile:

7 likes

Eigenlijk wil ik stiekem dit model ook nog hebben… :slight_smile:

1 like

Zie vaak mooie aanbiedingen staan op horloges uit Japan, dus mischien een brutale vraag maar hoeveel invoer kwam daar nop bovenop?

1 like

Ik heb in dit geval 259.18 aan belasting en invoerrechten betaald.
Mijn uiteindelijke prijs was dus 1354 euro.

Dat is substantieel minder dan wat er op internet in nederland voor gevraagd wordt; dat gezegd hebbende heb ik (nadat ik deze al besteld had) een aanbod gekregen van een juwelier voor 1700 euro voor nieuw…

Doe hiermee dus wat je wilt.
Je kunt me een PB sturen als je wilt weten met welke juwelier je kunt onderhandelen… :stuck_out_tongue:

2 likes