ORIS Only - deel 5

Weinig vertrouwen in de Oris medemens heb jij hoor Jasper :grinning:

1 like

Vandaag bij een AD een van de laatste Oris Aquis met oranje markers gekocht (dat denk ik dan he bij dit oermodel).

21 likes

Thx @Rex1. :blush: man.

1 like

Lekker hoor :star_struck: gefeliciteerd!

1 like

Thx Frank

1 like

Wow! Gefeliciteerd @Zuid

1 like

Het voelt een beetje als vreemdgaan, omdat ik de bracelet er af heb gehaald. Met dit weer is een bracelet echt niet fijn, maar oh boy wat kreeg ik er voor terug… een lekker smoelende summer watch!

17 likes

Ziet er zeker niet verkeerd uit. Heb je een mooie wristshot

Ik loop even weer naar buiten…

Edit:
Let niet op de tijd. Ik heb het horloge laten doortikken na de foto toen ik het op 10 voor 2 had gezet :smiley:

10 likes

Heb je hem daar laten liggen??

Haha no way. Heb een film avondje dus alle lichten zijn uit. Buiten is het nog redelijk licht, dus was even snel naar buiten gelopen voor de wristshot.

1 like

Haha toewijding hoor!!! Had ook morgen gemogen hoor :sweat_smile:

1 like

Ziet er fraai uit. Je ziet dit horloge over het algemeen op staal of tropic. Zelden op iets kleurrijks. Het okergeel staat hem goed

1 like

@Cihanski vind ik meester in het combineren met Nato’s… jammer dat we zijn combi’s moeten missen nu hij geen Oris meer heeft :frowning:

2 likes

Met deze combi ben je een waardige opvolger. Waar is de strap van??

1 like

Haha mooie complimenten, dank daarvoor!!

1 like

Hij is van Cheapest Nato Straps. Op Instagram is er zelfs al een # voor hahaha: #mustardnatogang

1 like

Echt heel tof, die moest ik ook maar eens aanschaffen. Waar kan ik hem vinden?

Nog een tip om nog goedkoper uit te zijn, gooi je winkelmand vol, vul je gegevens in en sluit vervolgens de pagina af. Een of twee dagen later krijg je een mail of je last hebt van koudwatervrees en geven ze je 10% of 15% korting.
4 likes

Die mosterd-NATO staat hem super Julian !!!

1 like