Van licht metallic grijs naar diepzwart …wat een heerlijke wijzerplaat is het ook
Ik zit een tijdje al te loeren op een nieuw horloge. Ik ben (was?) me aan het orienteren op een tool/fieldwatchachtig horloge als concurrent voor mijn Aquis. Nu ben ik door de vele topics hierover, die ik ter inspiratie doorspitte, op de Farer pointer date gestuit. Toen ging een belletje rinkelen, Oris heeft ze ook. Nu vond ik oudere modellen altijd wat groot ogen, zeker met mijn bescheiden 16,7 cm pols. Maar ze hebben ze nu ook in 36 en 38mm en wat zitten er beauties bij, vooral die cervo volante’s.
Yes hier word ik hebberig van. Wat een tof horloge.
Vanavond een gezellige BBQ gehad met een van mijn beste vrienden.
Ik dacht dat ik hem blij zou hebben met mijn kado:
…en hij was er ook echt blij mee
…en toen gaf hij me aan het eind van de avond ook een kadootje - zijn eigen watch winder
Om een kort verhaal heel lang te maken, hier mijn Oris 65 in een Luxtime Qube
Beste Oris vrienden, gisteravond heb ik mijn Oris 65 heritage verkocht aan een gewaardeerd forumlid. Dat betekent dat ik hier niet meer ga posten. Natuurlijk blijf ik wel meelezen. Het ga jullie goed!
En binnenkort weer posten
Dit was de grootste niet/miskoop van vorig jaar. Ik kon deze nagelnieuw krijgen voor rond de €1750
Had ik toch moeten doorzetten. Wat een dijk van een horloge.
Het is helaas makkelijker om goud op straat te vinden dan losse Oris stalen banden…
Heel heel soms verkoopt een HF-er één (en kwam er toch op terug in mijn geval -> slimme keuze)
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar EUGÈNE VAN BAAL in Nijmegen geeft op dit moment flinke kortingen op een aantal Oris modellen. Wellicht de moeite waard om even online te kijken
Leuke foto’s
En mooi horloge.
Gave plaatjes !
En de Aquis blijft een topper hoor. Echt een horloge met eigen identiteit.
Heb hem nu een jaartje of 5 en blijft 1 van de favoriete uit de collectie.