Hoe mooi ook, is dit niet een beetje te saai voor je David?? Of ben je in rustig vaarwater beland?
Het laatste…dwz ik kan (en ga dan ook vaak) alle kanten op. Deze stond al jaren op m’n wishlist dus nu maar eens de knoop doorgehakt. Ik vind 'm prachtig en niet eens saai. Komt zeker ook door de blauwe minutes ‘Trane’ track…dat geeft het geheel wat speelsheid.
Het enige waar ie voor mij nog op stuk kan lopen is het relatief kleine formaat van 38mm. Dat is even wennen maar ik geef het iig wat tijd.
Hoop hem hier vaak tegen te komen. Het is wel een schitterend ding en een zeldzaamheid hier
Mooi ook dat de secondewijzer tip is meegebogen …
Erg mooi idd. Minutenwijzer en secondewijzer buigen mooi mee met het glaasje.
Wat ik ook fraai vind is dat de secondewijzer precies de minutes ‘Trane’ track aantipt en de minutenwijzer net eronder valt (1-2mm) als ook de urenwijzer diezelfde 1-2mm ruimte heeft tot aan de indices.
Ha Kees. Top! Goh heb ik die toen bij jou thuis toevallig nog gezien?
Van Manufacture naar Confiture
Klassebak! Met een twist, zoals we van Oris gewend zijn
Ja heerlijk toch
Bij een vintage look hoort een kleine maat…
Prachtige Oris trouwens!
Dank je
Ik zit eens te neuzen naar een vervangend bandje. Kan de originele aanschaffen via de Boutique voor eur 79. Maar iets laten maken door @Ko-Banden zou misschien ook een optie zijn.
Deze Ko zag ik toevallig voorbijkomen en zoiets lijkt mij fraai op de Coltrane. Wat denken jullie van de kleur?
Zeker mooi hoor. Ik zou zelf echter liever OEM kopen.
Scheelt ook weer met flipperen