Een diver65 met het caliber 400 uurwerk erin.
Dat zou beter zijn.
Je hebt 't helemaal raak!
Ik vind 'm overigens wel gaaf zo helemaal zwart
Geneva watch days. Ook toevallig morgen met de release van een nieuwe Doxa? Ik wilde er eventueel heen om te kijken, maar denk dat vriendinlief niet echt zit te wachten op een horloge evenement.
Dat ziet er zeer smeuïg uit!
Zou die dan 38 of 40 mm zijn?
38mm had ik vernomen.
https://www.oris.ch/en/watch/divers-sixty-five-12h-calibre-400/01-400-7772-4054-07-8-20-18
Hij is toch 40 mm
Jammer dat dit het is, ik had goede hoop (nergens op gebaseerd) dat ik deze aankondiging heel vet ging vinden. Maar helaas, uitermate saai ding zo. Snap de 12h bezel ook niet zo goed. Wat is de gedachte daar achter?
Je kan er een tweede tijdzone mee aangeven
Dat vermoedde ik al, maar vind ik vreemd op een duikhorloge. Ach ja… maakt ook niet uit, ik mis vooral kleur of brons denk ik
De wijzers en met staal omlijste uurmarkeringen zullen wel mooi met het licht spelen zoals bij alle Divers 65. Dus gaat mooier en spannender zijn dan deze foto doet vermoeden.
Ik zou mijn blauwe er wel voor willen inruilen.
Goed punt dat het ‘in het echt’ wel eens heel anders kan uitpakken. Nieuwsgierig naar de eerste foto’s, dat wel ja.
Ik vind hem wel tof! Het is natuurlijk eigenlijk raar dat de 65 er in alle kleuren en gekke thema’s is maar nooit eerder is uitgebracht met een zwarte plaat en zwarte bezel.
Ik vind 'm zeer geslaagd deze monochroom look. Geen kleurtjes, geen faux patina. (nog wel de rivets ) Hopelijk wordt ie irl ook zo fraai.
Lijkt wel het antwoord van Oris op de blauwe Tudor Black Bay 58.