ORIS Only - deel 5

Thanks!

1 like

Deze kan ook nog:

8 likes

Of de ‘Glow’ natuurijk

10 likes

Blijft een fijne :grin::v:

7 likes

Eens de Oris Big Crown Pointer Date van dichterbij bekeken, prachtig horloge !

Maar hoe zit het met dat Sellita caliber ? Hoe staat het in verhouding tot bijvoorbeeld de ETA calibers van de Swatch groep ?
Voor zover ik heb begrepen, is het caliber dat gebruikt wordt in de Big Crown Pointer Date een heel betrouwbaar caliber, maar welke versie is het juist en welke afwijking per dag heeft het ?

@WillemPriem is je Oris al geleverd?

1 like

Helaas niet, er is precies gebeurd waar elke horlogefreak bang voor is, het pakketje is ‘kwijt’ geraakt. Volgens de tracking informatie is het pakket afgeleverd, maar er heeft nooit iemand aangebeld. Morgen dus contact opnemen met PostNL en hopen dat ie op een pakketpunt in de buurt is afgeleverd.

Ah nee , dat meen je niet :sleepy: Ik hoop dat het snel terecht komt!

1 like

Meen ik helaas wel. Ik baal als een stekker en ik ben niet te genieten, maar PostNL is niet meer bereikbaar. Zowel de verkoper als ik hangen morgen met ze aan de telefoon. Ik laat wel even weten hoe het afloopt!

Ze maken er ook echt een zooitje van de laatste tijd. Wat ik de laatste tijd heb meegemaakt vanuit werk is dat pakketten afgescand worden, alleen later geleverd worden. Pakketbezorgers worden volgens mij betaald per afgeleverd pakket en dan heb je het nog steeds niet ruim. Wat je dan in de praktijk krijgt is dat bezorgers de pakketten alvast afscannen en dan later pas leveren. Zo hebben ze alvast hun geld binnen. Ik hoop van harte dat e ook zoiets bij jou aan de hand is.

1 like

Gelukkig is het pakket verzekerd en de verkoper uiterst behulpzaam. Heb er vertrouwen in dat het goed komt, maar dit is ronduit balen.

2 likes

Dit is de mooiste 65 :star_struck:

2 likes

Hij is er! Na een grove fout van PostNL en een beetje stress van mijn kant is mijn Oris Aquis GMT terecht! Echt goede foto’s houden jullie tegoed van mij, het daglicht was al verdwenen. Tevens wil ik de verkoper @PPanic enorm bedanken voor de snelle deal, het snelle verzenden en het goed inpakken. Hij heeft ook enorm geholpen met de kwestie met PostNL.

Nu lekker gaan genieten van mijn eerste Zwitserse horloge en het vieren met een drankje!

33 likes

Gelukkig! Gefeliciteerd met de NA.

1 like

Ah mooi dat het toch goed is gekomen!
Hij is prachtig! Veel plezier er mee.

1 like

Heel veel plezier met het horloge en proost.

2 likes

Ik kom net bij Venlo de grens over gereden en thv de heierhoeve op de lichmast, een grote teclame voor Oris. Verrekte bijna mijn nek.:grin: nog nooit uberhaupt een horlogemerk gezien op die dingen…

Teclame is reclame. Kan niet editten…

Ik zag er gisteren ook 1 bij zuidas 020 in de buurt, vond het wel geinig. Eerste keer ook dat ik het zag

1 like

Agreed!