Klopt, maar eigenlijk had ik het de kans moeten geven om er aan te wennen
Nog steeds een van de mooiste modellen imo!
Aan de A28 bij Hoogeveen staat een giga-reclamezuil met (nu) Oris reclame. Nog nooit een dergelijke reclame van Oris gezien.
Iedereen die mij kent weet dat ik mensen graag een tweede kans geef haha. Mocht je echt interesse hebben dan weet je me te vinden.
Zou dan zelf op zoek gaan naar de 65 zwart met de arabic numerals.
Ik heb wel eens een bushokje gezien met reclame. Naar inderdaad niet vaak.
Bij de kruising van de A7 en de A32 in Heerenveen ook! Moest ook twee keer kijken haha.
Oh, woensdag nog langsgekomen, mij toen niet opgevallen. (t was ook druk op de weg )
Ik ben benieuwd!
Ik heb voor jullie de Hölstein editie even bekeken en gepast bij de @OrisBoutiqueAmsterdam
Ik moet zeggen, echt een eye catcher hoor! Prachtige kleur blauw en gave details, zoals de rode indices.
Zo op het oog een beetje aan de kleine kant voor mij, maar op de foto’s kan het prima. De dikte is helemaal prima hoor, juist perfect. Je hebt namelijk echt het gevoel dat je ook iets om je pols hebt door het gewicht.
Hier de plaatjes
En kijk eens wat een leuke verrassing
De Hölstein edition zit wel een beetje in mijn hoofd hoor…
En op het terras met de bico
Komt er aan, ben een beetje druk.
Wordt trouwens een dubbele NA ; Ook de Breitling Avenger speelt hier een rol in mee…
Waarom makkelijk doen als het ook lekker moeilijk kan
Dank voor het plaatsen van de foto’s
Ik vind hem serieus cool. De wijzerplaat is eigenlijk een rommeltje maar het werkt wel.
Ziet er goed uit! Ik moet ook nog steeds langs. Al was het maar om de boutique eens gezien te hebben.
Nu ben ik NOG meer benieuwd!
Doen!
Gezellig om daar eens langs te gaan.
Heel tof!
Ook op het lijstje om eens te gaan kijken daar. Heb je de Oris trui daar kunnen kopen en zo ja, wat kostte die ?
Ik had ze al voorbij zien komen en wilde er al heel erg graaf eentje hebben!