ORIS Only - deel 5

Blijft knap!

27 likes

Die groene !
Die andere vind ik hellemaal niets !

Ook mooi op staal Vincent :+1:

1 like

25 likes

Even terug op de originele band :ok_hand:

21 likes

Ik vond die band verrassend mooi. De haters gaan wat roepen over het “hipster”-gehalte, maar het is gewoon een heel mooie combi. En een zwarte tropic doet het goed voor de zomer!

Mooi stuk! 1 van de mooiste 65’s mijns inziens, samen met de Fratello LE en de OG met de 60’s cijfers :+1::blush:

2 likes

Die ligt al klaar :ok_hand: :sun_with_face:

2 likes

Goed geregeld! :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Hoog hipster gehalte, maar verder een serieus mooie band / combo :wink:

3 likes

20 likes

Deze schiet jij niet met een telefoon!?

1 like

Nieuwe band op mn Big Crown.

15 likes

Nee tegenwoordig niet meer. 90% van de foto’s zijn nu gemaakt met een Canon 80D. Deze foto gemaakt met een 50mm lens en daarnaast gebruik ik vaak een 24mm lens.

1 like

Ze kunnen jou tegenwoordig inhuren voor productfotos :ok_hand:t4:

Heb ook nog een camera liggen, maar echt te weinig tijd voor helaas.

1 like

Nah dat valt tegen hoor :rofl: Ik moet nog veel leren. Deze foto is eigenlijk met te weinig licht gemaakt. Vandaar dat die wat korrelig over komt. Andersom kan ook. Ik had laatst in het bos een foto gemaakt van de BB58 in de sneeuw. Door de sneeuw was ie zwaar overbelicht, dus ik heb een half uur liggend in de sneeuw lopen klooien totdat ik de juiste instelling had haha. Maar aldoende leert men :grin:

3 likes

Ik ben inmiddels bijna anderhalf jaar lid van de ‘orisclub’, zonder ooit een foto geplaatst te hebben. Dat kan natuurlijk niet. Ik heb toch wel een zwak voor horloges met een duikring. Nu is mijn 65 toch wel mijn favoriete duiker geworden. De kleurcombinatie vind ik zelf geweldig: donkergroene dial met een bronzen bezel. De dikte, de diameter maken hem perfect. Dan nu ook voor anderen zichtbaar waar ik toch wel verliefd op geworden ben:

25 likes

Tijdje geleden dat ik hier wat post, crosspost pic.

Nog steeds op zoek naar haar broertje met zwarte dial trouwens…

16 likes

Plaatje voor de sfeer.

22 likes

Heel leuk, die Sixty-Five op een BoR van Baltic :smiley:

13 likes

18 likes