heb je deze gezien? ook met applied indezen.
Ja mooie hoor. ![]()
Prachtig, welke maat/model is dit?
Dank beide!
Dit is de 38mm en erg platte Artelier.
Prachtig ![]()
Ook leuk. Iets simpeler maar mooi, Ik vind de blauwe dial met oranje strap wel wat meer funky. Jammer dat er zo’n kleine oplage van is.
In mijn zoektocht naar iets anders dan bruin leer: zwart rubberen schoenen voor de BCPD. Niet overtuigd, maar wel comfortabel.
Totaal, geheel, volkomen, compleet en volslagen. Toen ik de advertentie zag dacht ik: dat zal Robin wel weer zijn. ![]()
Je had ook ooit die schitterende lichtblauwe. Daar heb ik toen zelf nog bijna op toegehapt.
Compleet verrast was ik
Door die lichtblauwe? Of door je reputatie? ![]()
Mijn reputatie? Die is toch wel goed ![]()
Ja ik bedoel: dat die 65-reputatie kennelijk zo sterk is dat HF’ers bij elke 65 advertentie denken dat jij het bent.
O haha, ja en dat terwijl ik meer dan een jaar geen 65 advertentie had geplaatst.
Ik hoop nog op een 65 crazy numerals in 36mm








