ORIS Only - deel 6

heb je deze gezien? ook met applied indezen.

3 likes

15 likes

22 likes

Ja mooie hoor. :ok_hand:

1 like

Prachtig, welke maat/model is dit?

Dank beide!
Dit is de 38mm en erg platte Artelier.

2 likes

Prachtig :star_struck:

1 like

7 likes

Ook leuk. Iets simpeler maar mooi, Ik vind de blauwe dial met oranje strap wel wat meer funky. Jammer dat er zo’n kleine oplage van is.

9 likes

Volgende dag…

13 likes

In mijn zoektocht naar iets anders dan bruin leer: zwart rubberen schoenen voor de BCPD. Niet overtuigd, maar wel comfortabel.

6 likes

Totaal, geheel, volkomen, compleet en volslagen. Toen ik de advertentie zag dacht ik: dat zal Robin wel weer zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je had ook ooit die schitterende lichtblauwe. Daar heb ik toen zelf nog bijna op toegehapt.

2 likes

Compleet verrast was ik

1 like

Door die lichtblauwe? Of door je reputatie? :wink:

Mijn reputatie? Die is toch wel goed :thinking:

1 like

Ja ik bedoel: dat die 65-reputatie kennelijk zo sterk is dat HF’ers bij elke 65 advertentie denken dat jij het bent.

1 like

O haha, ja en dat terwijl ik meer dan een jaar geen 65 advertentie had geplaatst.
Ik hoop nog op een 65 crazy numerals in 36mm

3 likes


Weer een mooie Oris erbij en niet zo’n kleintje!

7 likes

Ik heb er ook 1 te koop staan🙄
Mijn eerste en daarna nog 4 verschillende varianten gehad :smiley:
Nu alleen nog een Pointer date in de collectie (Oris dan ;))


7 likes