Heerlijke dikke knoepert
Ik heb nog geen ORIS in bezit , maar omdat ik weg ben van blauw vind ik de DIVERS SIXTY‑FIVE ‘COTTON CANDY’ BLUE wel echt vet.
Wat valt over de divers sixty-five te zeggen qua kwaliteit etc?
Staat/stond er 1 te koop hier,nagenoeg nieuw
Is er hier al iemand in het bezit van een 39mm date? Ben wel benieuwd naar de irl foto’s/bevindingen.
Dat dacht ik ook na wat filmpjes te hebben gezien. Ben een groot fan van de 65, maar deze kan dat stokje wel eens gaan over nemen qua specs
Zijn prachtige horloges, zal je niet snel spijt van krijgen! Zou gewoon naar een Oris verkoper gaan en zoveel mogelijk proberen te passen en bekijken, dan weet je het echt zeker. Achteraf kan je nog online deals zoeken of hem gewoon in een winkel kopen. Succes met de zoektocht!
Jazeker! Direct na de release aangekocht en het is, in mijn optiek, een serieuze upgrade ten opzichte van de 40mm.
Het voelt allemaal net even wat meer solide aan en de maatvoering icm het aangepaste kastontwerp maken heb voor mijn smalle polsen draagbaarder.
Ik kan hem zeker aanbevelen!
Hier de nieuwe divers date (39 mm) gebroederlijk naast z’n bronzen broertje. Laatstgenoemde cotton candy ‘White Star’ meet 38 mm en draagt een flinke slag kleiner.
Heerlijk die Chronoris!
Ik heb ook weer eens eentje onderweg van @RobinH, derde keer dat ik hem koop in mijn horlogecarriere . Vorige was wel al 3 jaar geleden, dus ik ben benieuwd of hij zo nog altijd leuk is als ik me herinner.
Vanochtend bij Van Willegen in Den Haag geweest. Meerdere bekeken en keuze is gevallen op deze versie
Nice! Opzich draagt de 65 op mijn smalle pols prima, maar denk dat deze net wat beter zal dragen. Heb je de versie met blauwe plaat ook in je handen gehad? Ik kan hem waar ik woon niet gaan bekijken omdat ze hier geen oris verkopen, zal eventueel een ‘blinde’ koop worden doe ik trouwens met al mijn horloges
Gefeliciteerd met deze prachtige Oris!
Mooie Aquis Fred!
Blauwe plaat heb ik ook bekeken. Erg mooi, maar de glossy zwarte plaat stak er met kop en schouders bovenuit. De blauwe kleur is in mijn optiek een beetje anoniem.
Twijfel wel een beetje, heb nu de bb54 en dan is wat kleur ernaast niet verkeerd. Is wel een alleskunner en heeft ook wel ergens de voorkeur.