ORIS Only - deel 6

15 likes

Safety first! Oris was de eerste dat een duikhorloge met een regulator dial uitbracht.

13 likes

Bijpassende kleur band vinden bij deze dial is best lastig. Deze taupe van Molequin bevalt prima.

20 likes

Wat vinden we van deze nieuwe kleurtjes? 43 en 36mm

10 likes

Die roze zou ik zo om de pols slingeren qua kleur. Ik heb nooit een 36mm Aquis gepast maar dat lijkt me vrij klein.

Ik vind 39.5mm al te klein en gek op mijn pols.
En ik draag met gemak een 36mm Explorer.
Ik vind die roze ook leuk

2 likes

Ja ik heb de 43mm weggedaan want die vond ik, na jaren en veranderende smaak, te groot worden. Maar nooit een kleinere maat gepast, dus een 39 of 41 zou ik eens moeten gaan passen.

Ja leuk voor mijn wederhelft, alleen is 36 weer te klein en 43 te groot, jammer dat ze deze niet in 40 hebben.

2 likes

Jawel he?
Ik vind hem wat weg hebben van de turquoise lacquer Aqua Terra. Maar dan roze.
Heb alleen inderdaad geen idee hoe 36 mm Aquis om mijn 17cm pols zou vallen.

Maar ben bang dit scenario

1 like

@whisky die roze Aquis ipv de Tag?

2 likes

Dit dus, erg jammer want vind die violet wel tof :heart_eyes:

Doe mijn Pro Pilot eruit voor 650 ongeveer.

Hier even stiekem vast melden / aanbieden :sweat_smile:
Scheelt misschien een topic aanmaken vanavond.

Vorig jaar nog een mooie service gehad van Floris van hier op het forum

Op staal. Met een mooi bandje erbij.

8 likes

Oris weer eens om, blijft een mooie:

21 likes

Yes :boom::star_struck:

1 like

Source of life

20 likes

Zoals beloofd. Mijn Carl Brashear bij Jaap van ten2two gescoord. Op two-stich suède :star_struck:

22 likes

Klaar voor onder water :grinning:

11 likes

Deze is prachtig en de band past er perfect bij! :ok_hand:t3:

Zo op t eerste oog lijkt de Oris een wat meer ‘grainy’ wijzerplaat te hebben ipv de sunburst die de Tag heeft. Maar goed nog niet in t echt mogen bepotelen en horloge potje is momenteel aardig leeg :sweat_smile:

1 like

Inderdaad, ook een lichte gradient, maakt hem naar mijn mening wat spannender op het plaatje iig. Al begrijp ik dat het potje nu, en misschien nog wel wat langer, even leeg is na je recente NA.

1 like