ORIS Only - deel 6

Die wannabee Franck Mullers zijn best leuk

1 like

Beetje Franck Mullers beetje Cartier 2 in 1 hehehe

Ook hier een rectangular vandaag

7 likes

Aquis weer om :ok_hand:t2:

9 likes

Welke van de vier bronzen exemplaren uit de Diver Sixty-Five collectie heeft jullie voorkeur?

• Bico | 40mm
  • Cotton Candy Sepia | 38mm
  • Cotton Candy White star | 38mm
  • Honey / Sunset | 40mm

Zelf lijkt mij de Bico of Cotton Candy Sepia wel gaaf! Mocht iemand er eentje ergens gezien hebben voor een scherpe prijs houd ik mij aanbevolen.

1 like

Als ik voor brons zou gaan, dan 100% deze.

5 likes

Honey/sunset :sunny: by far mijn inziens!

Cotton Candy White is een topper :sunglasses:

Wordt weer zomerse dag vandaag!

6 likes

Ik vind de BICO mooi, maar ik heb de voorkeur voor de 38mm qua maat. Lastig lastig, de sepia vind ik iig ook heel vet.

Niet vergeten dat het brons niet lang goudkleurig blijft, het wordt snel bruinig donker. Dus ik denk dat een gepatineerde 65 heel mooi samengaat met een lichte plaat.

Die dus! :ok_hand:

1 like

Voor mij de bico. Die inktblauwe plaat met de rose gouden wijzers en indices vind ik om te smullen :star_struck:

7 likes

Sinds kort deze uit het blauwe gedeelte gehaald! Perfect voor de zomerse dagen :maté:

7 likes

Uit persoonlijke ervaring zeg ik met volle overtuiging de witte plaat. Heb hem net na de release gekocht en het is echt een heel leuk horloge. Het contrast tussen het brons, de witte plaat en de indexen klopt helemaal! :ok_hand:

15 likes

Zou deze alleen op rubber dragen. Met bronzen band erbij misschien een beetje een overkill

8 likes

Bij Altherr is het eea in de aanbieding, ook bronzen Orissen (Ori?) :smile: Link

3 likes

Denk dat de Bico toch m’n favoriet is. Heerlijke 80’s vibe met blauw en bi-color. Mocht iemand er eentje van de hand doen weet je mij te vinden :smiling_face:

Ook gaaf! Hoe draagt de 38mm? Al mijn horloges zijn momenteel 40/42mm. Ik vind een Datejust 36mm bv aan de kleine kant.

De zwarte op een tropic is ook wel lekker…