Nee, er zit een zwart lederen band bij, de nato staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Begrijp ik volledig, sinds 2 maanden heb ik ook een Oris Divers 65 CN (vorige versie). Ben er nog altijd superblij mee en dat gaat niet snel veranderen. Mooi op staal, maar fantastisch op de tropic
Een lederen band is een vreemde keuze bij een duiker. Ben benieuwd
Die zandkleurige!
Dat is de originele band
Hoe bevalt die new york harbour Paul? Zit ik ook al een tijdje naar te kijken
Leuk dat blauw. Wil een keer stout doen en hem op een rode tropic zetten.
Super
Prachtig! Ik krijg zin om de stalen band nog eens op die van mij te zetten
Doen!
Heb mijn vorige 2 65’s ook op leder en tropical gehad, maar deze stalen band draagt voor mij het fijnst en op de een of andere manier super comfortabel en onmerkbaar. Zal aan de maat/gewicht verhouding liggen?
De stalen banden op mijn Breitlings zijn dat juist weer totaal tegenovergesteld!
Is een superfijn horloge,sowieso is de Aquis een eigenwijs ontwerp vind ik,de NYH laat zich moeilijk vastleggen op de foto,is nog mooier in het echt.
De 2 banden die erbij geleverd worden samen met het tooltje maken het helemaal af.
Ja te gek! Ik heb twee Aquis LE, dus ik weet hoe fijn en goed die zijn. Wel allebei 43 mm dus deze in 41 lijkt me ook top. Is het groen van de wijzerplaat heel fel en aanwezig? Met andere woorden is het echt een zomer/vakantie horloge? Of valt dat mee en kun je m ook casual dragen naar werk?
Onder elke hoek is het weer anders,ik weet niet waar je woont maar een juwelier in Enschede heeft er nog 1 in de winkel om eens goed te bekijken.
Hier lijkt het groen weer anders
Prachtig!
Ik zou er nog een paar dagen mee wachten! er komt binnenkort een Ny LM II uit in 43,5mm.
Cool! Maar ik vind juist de 41 mm zo leuk omdat ik al een 43,5 mm Staghorn en Source of Life heb.