Dit. De 38mm van mijn 62mas sje093 is echt perfect. Kleiner wordt het alweer heel gedrongen op de wijzerplaat. Maar ik kan wel leven met de OG zoals hij is
Als je 20cm. polsen hebt is het perspectief toch wel iets anders…
Dan is de 40mm 65 een perfect stuk
Naast de ProPilot zoek ik een 2e alleskunner die ook tegen een stootje kan. Vandaag even bij de juwelier binnengestapt om naar verschillende BCPDs te kijken. Te mooi en te duur (2250 tot 3600 euro) voor de dagelijkse krasjes… Maak binnenkort wel een keer een hulptopic aan
Hier lees ik een aquis.
Hier ook. 38 diver65 is net te klein ben ik bang. Hoewel ik toch zeer nieuwsgierig naar de nieuwe ben.
40mm is m.i. het minimum bij 20cm.
Mwah, heb aantal keer een duiker geprobeerd maar zijn geen blijvers en vind de Aquis vrij grof.
Aquis 39,5mm is wel wat subtiel toch?
Kan wel tegen een stootje iig.
Misschien toch maar een keertje passen
Ik heb 19.5 polsen en een duiker tussen de 42 en 44 ivm de bezel. 40mm zonder bezel. Kleiner dan 39 zie ik niet gebeuren…
Kan prima met 20cm polsen en is irl veel minder grof en mooier als op de foto’s., enn heeft een eigen smoel., niet onbelangrijk voor mij!
Ja mooi, ook nog ff op de website gekeken naar de aquis en andere kleuren maar neig toch naar een niet-duiker.
De Aquis is schitterend om te zien, de rooie vind ik persoonlijk het mooist.
Iets met een bezel dragen vind ik echter totaal niet prettig of mooi.
Ik kan mijn vinger niet precies leggen om de reden, maar ik weet dat wij veel overlap in smaak hebben.
Wat me in fieldwatches aanspreek is de functionaliteit, overdreven brouwkwaliteit en no nonsense uitstraling (wat een ProPilot, ondanks dat het op papier een flieger is heeft).
Dat laatste haal je onderuit met een duiker.
De horloges die je hebt gepast hebben iets meer franje om zich te onderscheiden (pointer date, small secondes) zonder al te ver van het concept van een fieldwatch af te wijken.
Ha, precies dat, goed geformuleerd!