ORIS Only - deel 6

Welkom!
Ik heb zelf ook wel een zwak voor Oris met drie stuks.

Leuk Guido, ik denk er over om de rectangular op een andere band te zetten. Jullie nog suggesties wat het horloge zal staan?

Licht grijs is een optie, misschien voor een mooie lichte beige/zandkleur of taupe suède gaan.
Al wordt dat iets verder zoeken als het 19mm is.

Het is inderdaad 19mm. Online vast wel te vinden.

Deze Deauville van Fluco zijn ook mooi, in 19 mm en vele kleuren beschikbaar.

https://fluco-online.de/en/products/watch-strap-leather-men-deauville

Zwart suède is ook wel mooi denk ik, en makkelijker combineren met kleding dan grijs denk ik.

Wat vinden jullie van deze band?

10 likes

Ik vind het een mooie band, alleen de aansluiting op de kast vind ik niet zo fraai.

Erg mooi zo op de foto, hoe valt het om de pols? Hoe het eruit ziet hangt vooral af van de gap tussen kast en band.

Deze foto kwam ik online tegen, band kost niet veel dus is al leuk om te proberen.

10 likes

Wat een gaaf bandje. kun je er wat meer over vertellen? Merk, waar te koop, type sluiting?

1 like

Is er iemand hier in de omgeving Rotterdam die mij kan helpen om deze band op maat te maken en aan het horloge te zetten? Ik overweeg om het te bestellen.

Wauw, mooie :ok_hand:.

1 like

Ik vind het ideale banden.
Zogenoemde parachute banden. Elastisch materiaal.

Ik zie alleen dat ze de sluitingen hebben aangepast. Die van mij is opgebouwd als een ‘gewone’ nato strap.

4 likes

9 likes

Had de pointer date niet op een 4 moeten staan? Gepost op 4 feb. Pointer date op 3 :slight_smile:

1 like

Was een foto van de dag ervoor :wink: Maar goed opgemerkt hoor!

Vandaag geen chaos :laughing:

5 likes

Mooi exemplaar!!

Heeft Serge de Oris onderhouden?