ORIS Only - deel 6

OIP (4)
Plaatje voor de sfeer (internet)

2 likes

X-post!

10 likes

Mooi! Early adopter :smiley:
17mm niet te smal?

Precies waar die hoort :smiley::+1:

2 likes

Hij heeft de Atlantische Oceaan doorstaan👍

1 like

Het horloge bevalt uitstekend! Het hele pakketje klopt gewoon onwijs goed, en het plexi glaasje geeft hem nét dat beetje extra charme voor een horloge wat uit 2026 komt. Heel goed gedaan.

Ja, het bandje is smal maar het past mijn inziens erg goed bij het horloge. Vind hem zeker niet te klein dragen. Je moet uiteraard wel van vintage proporties houden… :wink:

Heb een mooie Blue Dawn Saffiano van Molequin + Oris Buckle onderweg, dus ben ook erg benieuwd hoe dat hem zal staan.

4 likes

Die is heel mooi idd, heb ik vorig jaar voor mijn Tank gekocht.

1 like

Dat klopt, daarom is mijn Aquis ook 2 keer terug gegaan naar Oris ( was een van de eerste met Calibre 400).

Zal straks eens kijken welke er nu in zit.

1 like

Trekker overgehaald! Wat een gaaf ding zeg. Zit top, ruige matte titanium look, understated cool op de wijzerplaat.
Scherpe lijnen en vlakken, ragfijne zwaard-wijzers, mooie balans tussen harde overgangen en contrasten (zoals bijv. datumvlak) en vloeiende (durf ik zeggen aerodynamische) lijnen (crown guards, baandaanzet, bezel).

Moderne interpretatie van een pilotenhorloge. Understated, high performance. Heel, heel cool ding.

24 likes

Gefeliciteerd! Ik heb er ook weleens naar gekeken. Heel tof :+1:t2:

9 likes

Vraagje waarom staat er voor siwss een klein streepje en na made niet.?
Of zie ik dat verkeerd

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd. Ik heb 'm ook gehad, en snap eigenlijk niet waarom deze niet populairder is.

1 like

Dat was een stofje denk ik.

Zie nu wel een haartje of beschadiging op de 6 uur marker :hushed:
Nooit eerder gezien. Maar zover ik weet is deze nooit open geweest.
Met het blote oog trouwens niet te zien, dus maak me er niet te druk om.

2 likes

Wel serieus vet horloge kerel .
Is je gegund

1 like

Dank ! :smiley:

Heel lang mijn grail geweest (en nog steeds !) en toen eindelijk bemachtigd. :pray:t2:
Weet niet of je toen nog hier was of net weg was.

1 like

Gelukkig maar… :innocent:

1 like

Al een tijdje deze band op de Source of Life… Echt een aanrader naast de standaard grijze band

12 likes

Mocht je de referenties hebben, dan kunnen we altijd één bandje als cadeautje bij het horloge toevoegen.

1 like

14 likes

Nieuw bandje doet hem goed! :slightly_smiling_face:

26 likes