Oris Sixty-Five Cotton Candy Steel 38mm

Echt leuk! Vooral die groene of blauwe op staal… en eigenlijk moet voor de zomer de Perlon strap er ook wel bij.

1 like

Die roze op een mooie zwarte tropic lijkt me wel iets, voor erbij.

1 like

Wie heeft er ooit een Oris voor retail gekocht? :grimacing:
En geef mij maar een Sellita uurwerk die kan ik tenminste overal laten servicen.

2 likes

:unamused:

Geen moment spijt van gehad trouwens.

5 likes

Die Sellita is veel betrouwbaarder dan de cal. 400 imo. Oris had nooit aan dat ding moeten beginnen.

2 likes

Ook hier, geen moment spijt van gehad!

1 like

is volgens mij niet helemaal ‘zuiver inhouse’

En is dat een grote meerprijs waard? Er heeft er hier es eentje maanden lopen leuren in het blauwe deel met een Oris met Cal 400 uurwerk :wink:

1 like

Als je 2k voor een Oris gaat vragen mag er van mij wel het “beste” uurwerk ingepropt worden. Maargoed, ze gaan er denk ik vanuit dat de veelal dames die dit horloge kopen daar niet zo mee zitten.

Terwijl die mij thuis juist die 5 dagen gangreserve zou waarderen. Dus ik vind het dan een gemiste kans dat die er niet in zit.

2 likes

Ik vind het niet al te gek hoor

2 likes

Ja daar heb je wel een punt. Maar dan was het geen 2k geweest maar een stuk meer.

Trouwens een ‘gewone’ Aquis kost ook al >2k zag ik

2 likes

Ja, dat is misschien wel zo.

Ik wil bijvoorbeeld zelf graag eens een Oris proberen. De 65 Glow. Dan denk ik toch meer aan 1200-1400 voor een goede 2e hands; dat is een beetje de waarde waar ze voor mij in zitten. Naar 2k zou ik die niet nemen denk ik; dan iets erbij en een Tudor ofzo.

3 likes