Dit is de Movember uit 2017.
Daar zou toch een liefhebber voor moeten te vinden zijn.
Met al die mooie shots hier… Ik heb nu zelf opnieuw zin in een OG 65. Als iemand hier eentje heeft in goeie staat die weg mag, laat maar weten
Deze dus! Mocht ik nooit verkocht hebben
Sommige onder ons, verkopen m dan ook gewoon niet.
Ik ben helaas niet gezegend met zo’n emmer vol wijsheid…
Ik heb hem destijds in 2018 verkocht om mijn BB58 te bekostigen. Die BB58 is nog steeds veruit mijn meest gedragen horloge, dus eigenlijk was’t een goeie beslissing. Maar hij blijft gaaf!
Prachtige foto! Dit helpt niet
Die overweging snap ik wel, maar dat moet een lastige beslissing zijn geweest.
Klopt. Hoewel ik eigenlijk helemaal in den beginne een BB wilde. De maat was te groot, dus op een 65 uitgekomen. Ik heb die 2 jaar gehad, toen op Basel in 2018 de 58 uitkwam. Direct naar de AD gereden en uiteindelijk de allereerste in Gent kunnen bemachtigen
Dus ergens moest het wel zo gaan. Maar het is een klassieker geworden in de Oris geschiedenis, dus als Oris fan moet je eigenlijk wel eentje (gehad) hebben.
Koesteren zou ik zeggen!
Dat was ik zeker van plan. Ik wilde persé een nieuwe en ben twee jaar “op zoek” geweest. In die twee jaar twee keer een kans gehad, maar had toen andere kosten die prioriteit hadden. Afgelopen december was het er dan toch van gekomen, dus het moet wel heel gek lopen wil ik deze laten gaan
Maar ik snap je overweging als een BB altijd op de eerste plaats heeft gestaan. Ikzelf zou ook heel graag een BB58 in het blauw willen, maar daar moet ik drie horloges voor inleveren waaronder deze… en alle drie draag ik heel graag haha. Dus dat wordt gewoon ouderwets sparen hahaha.
Welk model is dit
Idd , ging laatst naar van baal voor deze uitvoering … blijft mooi maar ging toch voor de chrono …hoop eigenlijk dat het model nog een keer terug komt zonder datum
De Oh Geil versie.
Wees blij dat ze je horloge nog niet ontdekt hebben
Haha dat wordt nog wat…
Heerlijk duo zo die 65 is toch wel een fotogeniek horloge
eens…het is een erg fotogeniek model. Zeker van de pols af foto’s. Die bolling van het glas geeft ook wat extra speelsheid op een foto.