Oris Sixty five only

Mag per vandaag meedoen hier :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alleen de strap is niet zo… Dus oo zoek naar een passend strap. Als er Ideeën zijn?

13 likes

Gefeliciteerd! Ik zou lekker de OEM bracelet er op doen. Die is een partij fijn! Anders de OEM tropic strap. Die zit ook heel comfortabel.
Een donkerblauwe MN strap met zandkleurige middenstreep zal ook zeker niet misstaan.

Mocht het iets betaalbaarder moeten zijn, dan vind ik deze strap ook wel aardig.

2 likes

15 likes

Knalt lekker met wat zon erop (geen foto van vandaag)

15 likes

12 likes

14 likes

Topper :ok_hand: :grinning:

Ja, letterlijk en figuurlijk :wink:

1 like

Sorry, no sorry, spam yes spam:

24 likes

Mister65

nieuwe nickname.

Echt vet lekkere trio

1 like

Carl Brashear light :wink:

7 likes

Edit: Om de pols staat de bezel inmiddels goed

8 likes

… blijft toch een plaatje :grinning:

9 likes

13 likes

Mag hier ook mee doen!

13 likes

Beste Oris vrienden,
Ik wil jullie hulp vragen.
Ik ga mijn sixty-five diver met 3,6,9,12 nummers verkopen. Met metalen, rubber, en canvas band van Oris. Van 2015/2016.
Ik kan op het forum geen recente voorbeelden vinden van verkoop. En op Chrono24 vind ik de eerste voor €1200. Wat vinden jullie een redelijke vraagprijs?

4 likes

Ik hoop dat 1200 euro een schappelijke prijs is :grin:. Wanneer je de rubber- (of de canvas) band los wil verkopen heb ik wel belangstelling!

1 like

Op een of andere manier gaan ze momenteel niet erg hard op het forum. Met €1200 ben je geloof ik wel degene met de laagste prijs.

En tja… zou wel even vermelden dat je stalen band de band is van de eerste batch i.v.m. de gladde end links en redelijk bijzonder is… niet dat dat de prijs doet opdrijven, maar het is een leuk weetje.

Succes met de verkoop!

1 like

Ik ga hem eerst maar in het blauwe gedeelte plaatsen. Bedankt voor jullie imput!

Moeilijk, zoals hierboven als gezegd zijn de sixty-five modellen niet meer zo gevraagd als in het begin. Ik verwacht dat je met max. € 1000,00 de hand moet dichtknijpen, dus iets hoger inzetten voor de prijsonderhandeling ;-). Denk dat het komt dat er meer meer vraag is naar de nieuwere modellen in de frisse kleurtjes. Ik zag vanochtend toevallig dat Eugiene van Baal al met kortingen van bijna 30% strooit op Oris Sixty-Five modellen van het eerste uur. Wat Juko al benoemt zou ik je ook adviseren, vermeld de aanwezigheid van de stalenband en dat deze van de eerste batch is i.v.m. de gladde end links. Alles wat bijzonder is, is leuk te weten voor een geïnteresseerde.

2 likes